Joachim_F Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 EA jobber med et spill basert på filmen om det amerikanske leketøyet G.I. Joe. Les mer Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Bare antallet platformer spillene skal slippes på antyder jo noe om kvaliteten på det endelige produktet. Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Bare antallet platformer spillene skal slippes på antyder jo noe om kvaliteten på det endelige produktet. QFT Skal også sies at jeg gleder meg litt likevel. Lekte VELDIG mye med G.I. Joe når jeg var ung. Håper vertfall filmen lever opp til forventningene. Snake Eyes og Storm Shadow var heltene mine. Gleder meg å se at de har med både voksen og ung utgave av de to i rollelisten. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hah, typisk EA-taktikk ^_^ Jaja, blir det bra så klager jeg ikke, men må innrømme jeg stiller meg skeptisk inntil jeg ser gameplay. Endret 12. februar 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 trist med søppel. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Tenke jeg skulle si ifra om at linken linker til bunnen av wikipeida siden... Endret 12. februar 2009 av Alsko Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det blir et mediokert spill som Transformers sikkert.. Æsj, den merkevarebygginga der har jeg lite sansen for. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Spill basert på film basert på leketøy. Dette kan bli bra..! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det neste blir vel et Barbie-spill. Åh, vent, det har vi jo allerede. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva er den lukten? Det må vere lukten av.....epic fail? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jess! Endelig! Dette har jeg ventet lenge på! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Så lenge de skiller denne generasjonens spillkonsoller og den forrige, slik som enkelte spillprodusenter har gjort tidligere, har dette spillet potensiale til å bli ganske bra. Dog tviler jeg på at dette skjer, men det skal bli morsomt å se! Lenke til kommentar
Thuria Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gief Stormshadow-spill! Lenke til kommentar
el_caco Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 fryktelig fett med gi joe da! mange gode minner derifra. snake eyes... kanskje vi kan få et spill med m.a.s.k også. men som nevnt over: epic fail! dessverre er dette dømt allerede. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vet ikke helt om jeg skal kjøpe det til 360 eller mobilen ... Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 I stedet for å vente på dette spillet, la oss heller kose oss med denne herlige GI Joe-rekreasjonen av The Thing i stop motion! Alternativt kan vi le oss skakk av redubbede infomercials (ADVARSEL: litt fyfy-språk på noen av dem): (flere å finne på tuben) Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 I stedet for å vente på dette spillet, la oss heller kose oss med denne herlige GI Joe-rekreasjonen av The Thing i stop motion! Hehe nice. Har flere av de figurene i den filmen der. Nesten så jeg fikk lyst til å finne fram kassa med figurene mine å leke Gleder meg forøvrig til filmen, men har mine tvil når det gjelder spillet. Sang en del på kjenningsmelodien til tegnefilmen når jeg var liten. Yo Joe! He'll fight for freedom where ever there's trouble. GI Joe is there. It's GI Joe against Cobra the enemy Fighting to save the day. He never gives up. He's always there, Fighting for freedom over land and air GI Joe- A real American hero GI Joe is there GI Joe is the codename for American's daring, highly trained special mission force. It's purpose, to defend human freedom against Cobra- a ruthless, terrorist organization determined to rule the world. He never gives up. He'll stay til the fight's won. GI Joe will dare. GI Joe- A real American hero GI Joe Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kommer nok til å kjøpe dette uansett, om ikke annet så hvertfall for den høye mimrefaktoren. Her er en god fanside til G.I. Joe for de som er interessert i litt mimring allerede nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå