Crazy Joe Davola Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fikk nettopp FEAR 2 i posten fra cdon.com, men jeg får ikke installert det. Ser ut som det er steam som en må installere det i, men når jeg har tastet inn nøkkelen står det bare at produktet ikke er tilgjengelig i mitt land. Så da bare lurer jeg på, er det sånn at jeg må vente til imorgen med å installere, for det er vel da det har release? Eller er det noe annet som er problemet? Takker for svar Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Så da bare lurer jeg på, er det sånn at jeg må vente til imorgen med å installere, for det er vel da det har release? Dette er -veldig- sannsynlig, særlig hvis du bruker Steam. Men har du ikke fått DVD-rom og greier fra CDON da? I så fall kan du prøve å innstallere spillet utenfor Steam-plattformen... og da burde det fungere uansett dato. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Blir nok tilgjengelig i morgen. Steam som har sperret dette fordi release date er i morgen. Husker man kunne predownloade left 4 dead, og det ble sperret på samme måte. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Takker for svar . Tror det kun funker med steam, var det ikonet som var på filen som installerer spillet, og bakpå coveret står det at du MÅ ha steam. Men da vil det funke imorgen altså? Det er jo greit det, men hadde håpet å få begynt på det idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 finnes måter å ungå sperren på men dette er fyfy men søk litt rundt på pirat bukten og du finner lyset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå