Gå til innhold

GTA San Andreas ikke nedlastbart fra Marketplace

CREDiiBLE

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Hei!

Jeg tar opp denne tråden på nytt, siden jeg nå nettopp har vært i kontakt med både Microsoft og Rockstar Games.

Microsoft sa at de ikke styrte hva som var tilgjengelig i hvilke områder av spill, og at jeg burde kontakte Rockstar Games angående San Andreas.

Rockstar Games gav også svar - Det var ikke de som bestemte hvilke områder spillet ble tilgjengelig i, derfor måtte jeg ta kontakt med Microsoft! :D :D

Men det er greit, skal quote mailen jeg fikk fra Rockstar Games når jeg kommer hjem, og svare Microsoft tilbake! :)

Lenke til kommentar

Her er samtalen min med Rockstar og Microsoft:

Hei igjen!

Har nå vært i kontakt med selskapet som har gitt ut GTA San Andreas, og de sier dere i Microsoft styrer hvor GTA San Andreas kan lastes ned ifra. Se samtale:

"Dear Frode,

This is a decision that needs to be made by Microsoft. I would suggest contacting them.

Kind regards,

Matt

Technical Support

--Original Message--

From: [email protected]

Date: 13/08/2010 16:27:04

To: [email protected]

Subject: Hi! I'm a big fan of GTA Vice City and San Andreas. Have played them a lot

Name: Frode Aabak

Email: [email protected]

Platform: Microsoft Xbox 360

Game: General Help Rockstar

Question: Hi! I'm a big fan of GTA Vice City and San Andreas. Have played them a lot on PC, but i really want to play them on my XBox 360. I noticed that in some regions you can download San Andreas from XBox Live. Unfortunately that is not possible where i live (in Norway). Why? Also, i finally found Vice City on eBay, and ordered it. Unfortunately, this was NTSC format, not PAL wich i needed.. :( Are you ever going to release Vice City on XBox Live? Best Regards Frode Aabak, Norway"

Da ser jeg igrunn ikke noen grunn til at ikke dette spillet ikke skal bli tilgjengelig i Norge! Har vært innom et par norske diskusjons-forumer også, der dette spillet er VELDIG etterspurt. Det er ikke å oppdrive nytt heller! Håper dette bærer igjennom.. :)

Mvh. Frode Aabak - www.frodeaabak.com

From: XBOX_.LIVE.EU.00.NO.ARV.MAL.TS.T01.SPT.X2.EM@css.one.microsoft.com

To: [email protected]

CC:

Subject: RE: SRX1136282140ID - Xbox 360 Live:Spørsmål om Market Place

Date: Mon, 2 Aug 2010 23:57:20 -0700

Kjære Frode Aabak

Takk for at du kontaktet Xbox Support.

Vi svarer mer enn gjerne på spørsmål og gir råd om alle Xbox og Xbox 360-spill som er utgitt av Microsoft. Vi er ikke i stand til å svare på forespørselen om GTA San Andreas da den ble utgitt av et annet selskap enn Microsoft. Kontakt kundestøtte for utgiveren av det spillet for mer informasjon.

Hvis du har spørsmål om bakoverkompatibilitet for et spill som ikke er publisert av Microsoft, kan du gå til http://www.xbox.com/nb-NO/games/backwardcompatibilitygameslist.html Her finner du en liste over alle spillene som er bakover- -kompatible. Hvis spillet ditt ikke er med på listen, kan du sjekke listen med jevne mellomrom for eventuelle oppdateringer. Vi arbeider kontinuerlig for å bekrefte så mange originale Xbox-spill som mulig, slik at du kan nyte dem på Xbox 360.

Vennlig hilsen

Sverre Andre

Xbox Service and Support Team

For mer informasjon om selvhjelp ressurser, våre tjenester eller til å kontakte oss kan du gå til:

http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/.

Beklager, så ikke din beskjed før nå Leflus, skal spørre de igjen om jeg får svar! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...