Gå til innhold

GTA San Andreas ikke nedlastbart fra Marketplace

CREDiiBLE

Anbefalte innlegg

Hei.

Har siklet på San Andreas på amerikanske Xbox Originals en god stund nå, og endelig ser det ut som om det har kommet til Norge også. Men jeg klarer ikke å laste ned spillet.

Noen andre som har dette problemet? Går på "Game Marketplace", og nesten helt til høyre i den rekka er det en promo for San Andreas. Går også an å trykke på denne for å se skjermbilder, lese informasjon osv. Men når jeg prøver å gå inn på selve nedlastningen får jeg en feilmelding. Noen flere som har samme problem? Eller som gidder å sjekke om dere også har dette problemet?

Og hvis det er et vedvarende problem - noen som vet om det kommer til å bli løst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken feilmelding får du?

Antar du har 1200 eller fler microsoft poeng på Live kontoen din..

Du kan eventuelt prøve å ta det via xbox.com, da skal xboxen i teorien laste den ned selv :)

Jeg var inne på xbox.com nå og den har ikke gitt meg noen hint om at den vil nekte meg å hente det ned.

Lenke til kommentar

Hei!

Har brukt Market Place mye, og er kjempefornøyd med tjenesten. En ting som jeg derimot har bitt meg merke i, er at Xbox Originals-seksjonen deres er mye mindre enn mange andre lands seksjon. Jeg har lenge hatt lyst på GTA: San Andreas fra Xbox Originals, men har etterhvert innfunnet meg med at det sikkert ikke kom til å bli en realitet.

I det siste har det derimot poppet opp informasjon som tyder på noe annet. Under "Game Marketplace" på NXE-dashbordet er det et eget menybilde "San Andreas". Jeg trykket inn og var klar til å slenge ut noen MS Points, men ble møtt av denne meldingen:

http://www.nerd-factory.com/ftp/div/diskus...dreas_error.jpg

I tillegg ser jeg at informasjonssiden deres på Xbox.com har San Andreas i katalogen sin.

Har jeg oversett eller dummet meg ut, eller er det ikke mulig å laste ned GTA: San Andreas ved Xbox Originals? Og hvis ikke - hvorfor ikke, og kommer dette til å bli løst i fremtiden? Når?

Mvh,

X

GT - RuntherCredible

Kjære X

Takk for at du kontaktet Xbox Support.

Hos Microsoft har vi et team av de beste utviklerne som fokuserer på å forbedre kompatibiliteten til spill tilgjengelig på vår liste. For mere informasjon om kjente problemer vennligst besøk følgende lenke: http://www.xbox.com/nb-NO/games/backwardco...portissues.html. Hvis du ikke finner ditt problem vennligst kontakte bakoverkompabitilitet teamet på følgende emailadresse: [email protected].

Vennlig hilsen

[bekim,xbox support]

Xbox Service og Support Team

For mere informasjon om slevhjelp, våres service eller for å kontakte oss vennligst besøk http://www.xbox.com/support/contact/.

Vet du at du kan registrere din konsoll, bestille reparasjon og kontrollere status på reparasjon på nettet? Gå til: http://www.xbox.com/nb-NO/support/register-repair.html.

Herlig svar. Svarte ikke på ett av spørsmålene mine. Men fikk informasjon om slevhjelp da. Hyggelig, alltid hatt problemet med det.

Endret av credible
Lenke til kommentar

Hei og hå!

Har i grunn bare et lite spørsmål.. Dersom jeg lager en US-konto med Silver, går det å knytte det opp mot en bankkort for å så kjøpe innhold på Marketplace? Eller er det forbeholdt kun de som har Gold, slik at jeg evt. må tegne et ekstra abbonnement? Da tenker jeg ikke på demoer og andre ting som er gratis.

Lenke til kommentar
Hei og hå!

Har i grunn bare et lite spørsmål.. Dersom jeg lager en US-konto med Silver, går det å knytte det opp mot en bankkort for å så kjøpe innhold på Marketplace? Eller er det forbeholdt kun de som har Gold, slik at jeg evt. må tegne et ekstra abbonnement? Da tenker jeg ikke på demoer og andre ting som er gratis.

du kan kjøpe abb. på andre nettsider. (xboxliveuk, jasper, maximus, ebay) og points da.

for microsoft vil ikke godta ditt norske visa kort på en amerikansk konto, med mindre du har et amerikansk kort knyttet opp til din bostedsadresse der :)

en annen ting er vel at du i teorien får 1 mnd gratis gull hvis du signer opp for en ny konto.

Lenke til kommentar

Arghh! Jaja... Da kan jeg konstatere at det overhode ikke er mulig å kjøpe i US-spill da man sitter i Norge. Jeg har nå laget meg en US-konto og fylt på med 1600 MS Points fra Maximus. Men likevel, når jeg skal starte nedlastingen av San Andreas så får jeg beskjed at "This item isn't available from your current location". Så da får jeg heller se om jeg finner noe annet jeg kan laste ned, som finnes i Norges "utvalg" også.

Kan godt hende det er Microsoft som setter restriksjoner her, men Norge er et molbo-land, nonetheless!!

Lenke til kommentar
Arghh! Jaja... Da kan jeg konstatere at det overhode ikke er mulig å kjøpe i US-spill da man sitter i Norge. Jeg har nå laget meg en US-konto og fylt på med 1600 MS Points fra Maximus. Men likevel, når jeg skal starte nedlastingen av San Andreas så får jeg beskjed at "This item isn't available from your current location". Så da får jeg heller se om jeg finner noe annet jeg kan laste ned, som finnes i Norges "utvalg" også.

Kan godt hende det er Microsoft som setter restriksjoner her, men Norge er et molbo-land, nonetheless!!

Må enn ikke ha us poeng for å handle noe der fra der, det har iallefall vært noen som har sagt noe slikt her/diskusjonsforum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...