Gå til innhold

Ny spillkonsoll-Phantom

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt om du mener det ironisk, men hvis folk klarer å koble seg på nett med en PC, klarer de det sikkert med en konsoll også. Og har du 2mbit eller mer, tar det ikke veldig lang tid å laste ned et spill etter å ha betalt for det.

Og hvor stor del av markedet har en 2mbits linje eller bedre? Ikke mange prosent vertfall.. Med andre ord er målgruppen sinnsykt mye mindre enn på de andre konsollene, legger de ikke inn en dvd spiller i den saken, kommer den til å floppe sinnsykt mye mer enn både amiga cd32 og dreamcast tilsammen..

på den tiden konsollen kommer ut vil jeg tro at de fleste gamere har bredbånd. Ikke nødvendigvis 2mbit, men sånn at det hold.

Ps: Ja, xbox-en lukter sinnskt godt :) Særlig om man lukter kraftig oppi de memory slottene på padden :woot:

Lenke til kommentar

Du og sunes det ja!

Deilig å snuse nedi der! :p

men det beste er når men tar xboxen opp av pakken...da oser liksom den snacksye lukta opp :yes:

Tror jaggu jeg går og snuser litt nå jeg...

ALLE SOM HAR XBOX:SNUS NEDDI MEMORYSLOTTENE!!!

Lenke til kommentar
Litt synd hvis konsollen blir ødelagt etter å ha kjøpt og lasta ned en haug med spill.

Det blir ganske sikker blir en løsning for et slikt problem,

og hvis ikke, så synd for dem som ødla consollen sin.

De må jo gjøre det sånn at man får en produktnøkkel, og så når man har fått fikset konsollen sin, kan man gå på nettet, bruke nøkkelen, å laste ned spillet på nytt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...