Joachim_F Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Square Enix har lagt inn et offisielt bud på britiske Eidos. Les mer Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha. Fiffig. Gleder meg til et Tom Raider RPG med store mangaøyne og bryst som gir utslag på den øvre delen av richter-skalaen når hun hopper. Wahey! Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha. Fiffig. Gleder meg til et Tom Raider RPG med store mangaøyne og bryst som gir utslag på den øvre delen av richter-skalaen når hun hopper. Wahey! De kjøpte nylig Tecmo også, jeg ser for meg Tomb Gaiden Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 synes dette er veldig bra, håper det kommer mange gode tomb raider spill i nærmeste fremtiden Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Age of Conan ligger vel under Eidos, satser på at spillene fra Funcom får bedre kvalitet fra begynnelsen av. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette trenger slett ikke være negativt, Square Enix tilhører jo eliten av spillutviklere. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Square Enix er jo best. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 "Eidos er jo kjent for kvalitet" måtte humre litt da jeg leste den linja der, ja de er så bra att de måtte kjøpe anmeldelser (gamespot). Etter att Si Games og Eidos skilte lag har det bare gått en vei for Eidos nedover men skal bli intressant å følge med på hva SquareEnix kan gjøre ut av Eidos. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Virker som om Square Enix er i det kjøpeglade humøret for tiden. Greit, det har bare vært snakket om Tecmo, og nå Eidos, men det er rimelig mye i spillverdenen. Lenke til kommentar
Waderian Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Virker som om Square Enix prøver å få et enda bedre fotfeste i den vestlige verden enn de har pr dags dato Endret 12. februar 2009 av bjomahan Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Får bare håpe at de ikk ender opp som EA. Lenke til kommentar
emveep Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da hadde vi ventet på at Final Fantasy XXII:Underground i dag istedet for XIII. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Får bare håpe at de ikk ender opp som EA.Vi snakker Asiatere her, de har mye mer respekt for eget arbeid enn det EA folka har. Asiaterene er jo syke på akkurat det å alltid skulle prestere. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Får bare håpe at de ikk ender opp som EA.Vi snakker Asiatere her, de har mye mer respekt for eget arbeid enn det EA folka har. Asiaterene er jo syke på akkurat det å alltid skulle prestere. Ikke snakk. Tingen er jo at japanske spill ofte er ganske ulike vestlige spill, så vi i vesten liker de ikke alltid like godt som våre egne. Men det skal jo være de samme folka som utvikler spillene, så vi trenger ikke bekymre oss for det heller Ser ikke noe negativt i dette. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha. Fiffig. Gleder meg til et Tom Raider RPG med store mangaøyne og bryst som gir utslag på den øvre delen av richter-skalaen når hun hopper. Wahey! De kjøpte nylig Tecmo også, jeg ser for meg Tomb Gaiden Det stemmer ikke. De avslo tilbudet fra Square-Enix. Tecmo skal slå seg sammen med Koei istedenfor. On-topic: Det blir spennende å se hva Square-Enix har tenkt å bruke Eidos til. Jeg antar at de vil fortsette med å lage vestlig-orienterte spill som f. eks Tomb Raider. Det hadde dog vært artig å se hvordan Eidos hadde behandlet en av SE's IP'er og vica versa. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette kan jo faktisk bli en kjempe spennende kobinasjon synst jeg. Final fanasy og tomb raider smeltet sammen! Meget spennende. Håper i hvertfall at avtalen går i boks og at ikke enda et selskap går konk! Det hadde vært utrolig kjipt! Lenke til kommentar
svettingen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Da får vi håpe en oppfølger til Hitman: Blood Money blir lansert Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Age of Conan ligger vel under Eidos, satser på at spillene fra Funcom får bedre kvalitet fra begynnelsen av. Det som er interessant er at AoC snart blir sluppet i ASIA, dette oppkjøpet kunne neppe passet bedre ? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Dette er en god nyhet for meg iallefall. Eidos har det bare gått nedover og nedover med den siste tida så noe måtte uten tvil gjøres der i gården. Er overlykkelig over at det ikke er EA som har bydd. Nei, et Eidos under Square virker positivt. Endelig ser det ut som om Square tenker på det Vestlige markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå