Gå til innhold

Alien vs. Predator gjenoppstår

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje litt sutrete fra min side, men jeg synes det er litt misvisende å bruke et bilde fra filmene Aliens vs. Predator for å illustrere denne saken. Spillfranchisen "Alien vs. Predator" har ingenting med filmene (som kom seinere) å gjøre og fokuserer på verdensrommet og fremtiden som i Alien-filmene.

Men ja, som Genetics sier gleder jeg meg vilt. AvP2 må være det beste film-til-spill i historien.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Dette var gode nyheter å våkne til. Alien vs Predator II fikk jeg aldri prövd skikkelig, men elsket det förste spillet i serien. Kjipt å måtte vente helt til 2010 da, men om spillet blir bra, så har det jo lite å si.

Du vil ikke angre hvis du prøver AvP2 igjen. Kremspill! Monolith er flinke til å skremme oss: AvP2, Condemned, FEAR...

Lenke til kommentar
Rollespill? Har jeg ikke hørt noe om. Link, anyone?

Det har ikke komt så mye informasjon om det enda; det blir utviklet av Obsidian Entertainment (som står bak KotOR 2 og NWN2), det blir multiplatform, de holder på å ansette folk til å jobbe med det, og dette er så vidt jeg vet det eneste skjermbildet de har sluppet. :p Det har og kommet noen hint om at spillet vil ha et lignende experience system til VtM - Bloodlines.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...