Joachim_F Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Sega og Rebellion har kunngjort et nytt Alien vs. Predator. Les mer Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Høres morsomt ut dette! De forrige spillene var jo ikke så dårlige de. Er kanskje noe å glede seg over ^_^ Endret 12. februar 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Kanskje litt sutrete fra min side, men jeg synes det er litt misvisende å bruke et bilde fra filmene Aliens vs. Predator for å illustrere denne saken. Spillfranchisen "Alien vs. Predator" har ingenting med filmene (som kom seinere) å gjøre og fokuserer på verdensrommet og fremtiden som i Alien-filmene. Men ja, som Genetics sier gleder jeg meg vilt. AvP2 må være det beste film-til-spill i historien. Endret 12. februar 2009 av Khogn Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Siden Sega skaffet seg Alien-lisensen har de annonsert både actionspillet Aliens: Colonial Marines og et foreløpig ikke navngitt rollespill. Rollespill? Har jeg ikke hørt noe om. Link, anyone? On-topic: Spennende dette, men spørs om jeg tør å prøve det ut Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette var gode nyheter å våkne til. Alien vs Predator II fikk jeg aldri prövd skikkelig, men elsket det förste spillet i serien. Kjipt å måtte vente helt til 2010 da, men om spillet blir bra, så har det jo lite å si. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 hæhæ avp var rått! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette var gode nyheter å våkne til. Alien vs Predator II fikk jeg aldri prövd skikkelig, men elsket det förste spillet i serien. Kjipt å måtte vente helt til 2010 da, men om spillet blir bra, så har det jo lite å si. Du vil ikke angre hvis du prøver AvP2 igjen. Kremspill! Monolith er flinke til å skremme oss: AvP2, Condemned, FEAR... Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 det som fikk meg mest intressert var å høre at de skal lage rollespill om de, det hadde vært så sykt kult gleder meg også til dette spillet, blir spennende når mer info kommer Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det var sykt god stemning i toern håper vi får noenlunde samme stemningen i det nye AvP selv om det er en annen utvikler.. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Wohoo! Dette er ein virkelig god nyhet ^_^ Lenke til kommentar
dask Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 AvP var utrolig bra og det var ett spill som virkelig skapte god stemmning på LAN ser fram til dette Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Noen som husker den klokka som pinga ettersom det var liv i nærheten. Avp2 er en av spillene som virkelig skremte meg, dette var helt fantastiske nyheter:) La oss håpe spillet blir bedre enn filmen(e). Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 AvP2 var kanskje et bedre action-spill, men kunne aldeles aldri slå enern på hvor nerverpirrende det var. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fett! Håper dette blir en god franchise framover Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Rollespill? Har jeg ikke hørt noe om. Link, anyone? Det har ikke komt så mye informasjon om det enda; det blir utviklet av Obsidian Entertainment (som står bak KotOR 2 og NWN2), det blir multiplatform, de holder på å ansette folk til å jobbe med det, og dette er så vidt jeg vet det eneste skjermbildet de har sluppet. Det har og kommet noen hint om at spillet vil ha et lignende experience system til VtM - Bloodlines. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Veldig bra, rett og slett Håper stemingen, spesielt fra AVP er bevart og kanskje litt til. Endret 12. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Både håper og tror de legger ved en lignende multiplayer-del som den de hadde i AvP2! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 AvP2 var kanskje et bedre action-spill, men kunne aldeles aldri slå enern på hvor nerverpirrende det var. Enig, håper ikke de lager et action-spill av det her. Så i år har vi hvertfall to Alien-spill, dette og Aliens: Colonial Marines. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Så i år har vi hvertfall to Alien-spill, dette og Aliens: Colonial Marines. Det blir nok 2010, dessverre. Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skikkelig god nyhet dette Får bare håpe at sega ikke ødelegger dette spiller og presser det ut tidlig på markedet før det er klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå