AltF4 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Inntil Valve endrer sin Dollar/euro praksis så vil jeg ikke ha noe med Valve å gjøre. Gratis eller ei. Er bare å kjøpe i butikk, så slipper du det. Gleder meg som pokker til dette, og syns det er moro å se at det blir gratis til Xbox 360 også! Slik jeg forstår artikkelen i hvert fall. Valve er fantastiske til å utvikle og videreføre spillene sine, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dårlig gjort at det kommer "this spring", noe som med tanke på Valve betyr sansynligvis Juni eller Juli. Spesielt når de fleste har ventet på de to andre campaigns blir gjort om til versus før Jul Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Inntil Valve endrer sin Dollar/euro praksis så vil jeg ikke ha noe med Valve å gjøre. Gratis eller ei. Enig. Det systemet som er nå funker dårlig.... Euro er mye nærmere dollar nå enn før, og noen av spillene er nedsatt i pris for at det skal kunne tilsvare originalprisen. Verd å sjekke uansett. Jeg kjøpte GTA4 for 321 kr eller noe da dem hadde det på tilbud over en helg. Men uansett, det var dårlig gjort av Steam, spesielt en stund tidligere da alt ble mye dyrere oversatt til kroner.. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Inntil Valve endrer sin Dollar/euro praksis så vil jeg ikke ha noe med Valve å gjøre. Gratis eller ei. Enig. Det systemet som er nå funker dårlig.... Euro er mye nærmere dollar nå enn før, og noen av spillene er nedsatt i pris for at det skal kunne tilsvare originalprisen. Verd å sjekke uansett. Jeg kjøpte GTA4 for 321 kr eller noe da dem hadde det på tilbud over en helg. Men uansett, det var dårlig gjort av Steam, spesielt en stund tidligere da alt ble mye dyrere oversatt til kroner.. Jeg syntes folk burde komme over det, klart det er skuffende at de gjør slik. Men syntes faktisk man bør gjøre det beste ut av det. Det å kjøpe et spill på tilbud på steam, er ikke galt bare fordi de har byttet valuta. Du utnytter faktisk et godt tilbud. Pluss at Euroen og Dollaren er nærmere hverandre nå. Tilbud denne helga er jo; Left 4 Dead til halvpris; 22.49 euro=196.09 kroner. Det er et kjempe bra tilbud som jeg håper flere utnytter denne helga, hvis vedkommende ikke har spillet såklart Endret 13. februar 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå