Joachim_F Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Valve vil snart gi ut en gratis pakke med nyheter til zombiespillet Left 4 Dead. Les mer Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Inntil Valve endrer sin Dollar/euro praksis så vil jeg ikke ha noe med Valve å gjøre. Gratis eller ei. Lenke til kommentar
4skinn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Inntil Valve endrer sin Dollar/euro praksis så vil jeg ikke ha noe med Valve å gjøre. Gratis eller ei. Enig. Det systemet som er nå funker dårlig.... Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gleder meg! På tide at det kommer noe nytt, Left 4 Dead er et av de aller, aller beste spillene jeg noensinne har prøvd. Beste multiplayerspillet som jeg har prøvd hittil. Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Ja, det har etterlatt en skikkelig guffen smak bak på tunga det der... Spesielt med tanke på den høye statusen de hadde for min del. Det kombinert med at jeg MÅ spille med steam nicket mitt til enhver tid (ikke det at jeg trenger å gjemme meg for noen men noen ganger så er det deilig å kunne være litt asosial/anonym når man spiller) har ført til at jeg spiller mye mindre online via Steam. Jeg kommer uansett til å laste ned denne oppateringen. Har vel ikke så mye valg hvis jeg vil spille litt L4D siden den sikkert blir rullet ut som en vanlig oppdatering? Uansett så er både TF2 og L4D for bra til ikke spilles... Og de ser bare ut til å bli bedre. Jeg gidder ikke å la prinsippene mine hindre meg i å ha det gøy. edit: kan ikke skrive! Endret 12. februar 2009 av jOg Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Så det kommer altså ingen nye campain maps. Jaja, håper survival mode blir bra! Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Inntil Valve endrer sin Dollar/euro praksis så vil jeg ikke ha noe med Valve å gjøre. Gratis eller ei. Helt utrolig. Etter bare 5 minutter kommer den første sure tilbakemeldingen og den har INGENTING med spillet å gjøre. Det er så typisk internett. Fikk du lettet trykket nå, firberblad? Håper du ikke er så negativ i real life som her. <_< Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette ser jeg frem til! Synd at det ikke kommer før til våren. Skulle gjerne sett noen nye campaigns og. Fett spill, men det er jo litt kort. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Helt utrolig. Etter bare 5 minutter kommer den første sure tilbakemeldingen og den har INGENTING med spillet å gjøre. Det er så typisk internett. Fikk du lettet trykket nå, firberblad? Håper du ikke er så negativ i real life som her. <_< Hehe. Tvert om. Som regel er jeg svært munter, harmonisk, avbalansert å positiv. Rett og slett en glede å tilbringe tid sammen med. Men, ble kjempeskuffa over at Valve som var et selskap jeg har hatt respekt og tillit til å mange år kan behandle oss kunder på den måten de gjør. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Få som spiller det jo, bare når folk er på lan. Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nå er det en stund siden jeg har spilt det, men har de fortsatt samme matchmaking-system som ved release? Det var jo en del problemer med å finne gode servere osv. L4D er vel mer egnet for LAN/spilling med venner enn onlinespilling med tilfeldige fremmede egentlig... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tja har hatt det mye gøy på random servere med random folk! Men spiller det ikke så mye nå som ved release Men når dem får lansert denne pakken så kommer jeg vel til å spille det mye mer!! Håper også på nye achivments og da! Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fo all del, jeg har ikke noe imot randoms, og koste meg stort med spillet. Det var bare litt kjipt å finne et bra team for så å bli kicket og spredt for alle vinder så fort kampanjen var over. Det, og at man hadde liten eller ingen kontroll over hva slags servere man havnet på med mindre man åpnet serverbrowseren via console. Småting egentlig, som ikke var til noe særlig bry, men uansett så var det en del forbedringspotensiale der. Det er jo tross alt Valve vi snakker om og de har jo vist gang på gang at de virkelig kan multiplayer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hey, gleder meg. Og til dere som boikotter Steam pga valutaendringen: Hva vinner dere på det? Personlig bruker jeg Steam fullt ut, jeg dropper bare å kjøpe ting. Når jeg finner spillene billigere andre steder, og til og med i fysisk form, ser jeg ingen grunn til å kjøpe det der. Men jeg bruker Steam ellers. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hey, gleder meg. Og til dere som boikotter Steam pga valutaendringen: Hva vinner dere på det? Personlig bruker jeg Steam fullt ut, jeg dropper bare å kjøpe ting. Når jeg finner spillene billigere andre steder, og til og med i fysisk form, ser jeg ingen grunn til å kjøpe det der. Men jeg bruker Steam ellers. Jeg er enig med deg, det å boikotte å kjøpe spill er noe jeg også gjør. Men jeg slutter da ikke å laste ned det som faktisk koster ingenting, eller hvis det er gode tilbud. Jeg kjøper bare de spillene som er ekslusive til steam i fysisk form så legger jeg det inn i steam. Er faktisk rimeligere og bedre. Men det beste hadde vært om de hadde faktisk gitt oss en annen valuta enn euro siden vi faktisk ikke er medlem av EU Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg skjønner enda ikke hvorfor man ikke kan spille versus på Death Toll og Dead Air nå. For meg virker det som om det eneste man "laster ned" er en ny game mode. Folk er jo helt i ekstase over hvor snille Valve er som gir oss gratis nedlastbart innhold, men personlig syntes jeg det er litt "of course fucking of course" at det skal være gratis. Det er jo nesten ikke noe nytt. Og det er ikke akkurat at Left 4 Dead oversvømmer av innhold fra før av. Iallefall for å være et fullpris spill. Jeg liker både Valve og Left 4 Dead, men det finnes grenser til hvor mye man skal lovprise et spillfirma. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Yeah, samme mening her, synes det er litt rart at ikke alle kampanjene var åpne for versus fra starten av, ikke at jeg spiller det så mye. Survival Mode kan bli moro, håper det ikke blir for repetivt. Det er veldig deilig å spille det igjen, hvis man ikke har spilt på lenge, det er som en glemt juvel Ellers håper jeg selvfølgelig på nye kampanjer og våpen etterhvert. Det at folk snart kan lage egne baner, åpner jo opp for morsomme øyeblikk. Men hvis folk kan lage egne baner, synes jeg at Valve burde forandre på oppsettet man har når man ser etter servere. Pleier ikke å spille på random, mest med venner, men det hadde vært slit, hvis man skal prøve å finne en server man spilte på, dagen før, men så kan man bare velge random, og så kommer den aldri igjen... Flisespikkeri; Det er ikke zombies, selvom det er vanlig å si det, så er det infected. De er heller ikke kjøttetende, de slår jo på deg, ikke biter og tygger. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Flisespikkeri; Det er ikke zombies, selvom det er vanlig å si det, så er det infected. De er heller ikke kjøttetende, de slår jo på deg, ikke biter og tygger. Valve kaller dem zombier iallefall. http://www.l4d.com/game.htm Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gratis? Hail to Valve! Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kjøper nok ikke flere spill på steam med disse svindyre euro prisene. Håper Valve klarer å spytte ut TF2 oppdateringen sin snart (vil svi av scouts) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå