Gå til innhold

Norge har slått Tyskland i fotball. Drillo skriver historie!


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1000000000000 ganger hurra for Drillo! ^_^

 

Jeg så hele kampen på ADR1 og hørte på NRK P1 for å få norske komentatorer. Når jeg så Tysklands lag tenkte jeg, hvordan i all verden skal vi klare å vinne mot Tyskland som spilte med Klose, Gomez, Trochowski, Lahm, Adler, Ballack og Schweinsteiger. Men jammen meg klarte vi det! ^_^

 

Noen som har lyst på Grillo pølser? ;P

Lenke til kommentar
Om ikke lenge får vi Drillo-is igjen! :D

Håper det ^_^

 

Som dere sikkert ser la jeg til en liten poll.

 

Hvor er alternativet for "streamet kampen på nett"

Prøvde å legge det til nå, men ser ut som om jeg rota det litt til. Klarte å bytte om på noen plasser så det ble litt feil i statistikken.

 

Edit: Prøvde å endre litt på det igjen, mulig det ble bedre nå.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Han har bare vunnet ein kamp til nå, men vis han kommer oss til vm skal eg også rope hurra :) Tviler eigentlig... Så kampen på tv2 sport. Synes kanalen er verdt og betale for, spesielt vis man ser på tippeligaen :)

 

 

 

Han har bare vunnet ein kamp til nå, men vis han kommer oss til vm skal eg også rope hurra :) Tviler eigentlig... Så kampen på tv2 sport. Synes kanalen er verdt og betale for, spesielt vis man ser på tippeligaen :)

Lenke til kommentar

Har alle glemt hvor lovende Hareide virket etter en litt deprimerende periode med Semb?

 

Og nå geniforklares Drillo basert på tidligere suksess og kun en ny (trenings)kamp 11 år senere. Rart. Drillo virket brydd selv over hypen.

 

 

Men uansett, neste kamp må vel sees... ;) Hvis jeg ikke må betale ekstra for det, naturligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...