LucarioX Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Vi slo Tyskland folkens!!!! Herlig kamp! Så hele greia på tysk TV, nydelige greier! Endret 12. februar 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Oooh! Senka som Blücher! HJEM HJEM SOM I FØRTIFEM! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Heia Norge i guess? Men Drillo er the man. Ingen tvil om det ^_^ Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Treningskamp er treningskamp men fy faen så deilig. Håper drillo blir landslagstrener fast igjen. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Trodde Drillo hadde flytta til Afrika jeg? Merker jeg ikke er helt oppdatert på "ballfronten". Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Irak er da ikke i Afrika? Eller var han innom den tredje veden også, før han ble tatt i nåde i gamlelandet igjen? Eh, fåglarna vet. Heia Norge, iallefall. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Yay!!! Stå på Norge! Kanskje vi kan hevde oss igjen?? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Så deler av den streamet fra no' kinesisk TV.. ^_^ Men så absolutt: Dillo is tha man! Endret 11. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gratulerer så mye til gutta og Drillo Nå tennes håpet igjen, kanskje vi kommer oss tilbake på hesten. Nesumar Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det håp for VM til neste år? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ingen grunn til å ta av for 1-0 i en treningskamp, vel? (Har ikke sett kampen.) Men sikkert hyggelig for Drillo og laget. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Når landslaget ikke har vunnet en fotballkamp på over et år og spiller mot verdens nest beste lag med tilnærmet toppet stall på bortebane - jo. Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Nja Etter min mening så spilte tyskerne svært dårlig. Endret 12. februar 2009 av ZaiRoX Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette var på tide! Håper at Norge kan komme seg på føttene igjen! ^_^ Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Når landslaget ikke har vunnet en fotballkamp på over et år og spiller mot verdens nest beste lag med tilnærmet toppet stall på bortebane - jo. verdens? eller europas? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nr 2 på FIFA rankingen, så ja, verden. Skal jo og nevnes at Norge hadde langt fra toppet lag(Aarøy manglet jo tog du'n? ). Absolutt en stor prestasjon. Skjønner ikke hvorfor våre naboer, sverige og danmark, kaller Drillo fotballen for møkka fotball. Greit at laget ligger dypt når man forsvarer, men laget eksploderer jo fremover så snart ballen er i laget. Er jo langt bedre det enn å stå å trille ballen på midtbanen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Trodde Drillo hadde flytta til Afrika jeg? Merker jeg ikke er helt oppdatert på "ballfronten". Ble kicka pga. han ikke var streng nok. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Wohoo, Norge vinner for første gang på evigheter mot et dritbra lag, og det blir ikke sendt på norsk TV. Gadd ikke å stresse med streaming når Norge garantert kom til å tape. Som sagt har jeg ikke sett kampen, men dette virker lovende. Hvordan var det med sjansene? Hvem scorte for Norge, hvordan var målet? Har fått med meg at Norge lå lavt og kontra når de kunne. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Wohoo, Norge vinner for første gang på evigheter mot et dritbra lag, og det blir ikke sendt på norsk TV. Gadd ikke å stresse med streaming når Norge garantert kom til å tape. Ble sendt på betal-kanalen til TV2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå