lilfire Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 okey folkens nå har jeg et spørsmål...jeg var hos glassmestern og skulle ha plexiglass, men han skulle ha nesten 1000 kr for 90x90 er det en seriøs pris el håper ikke det azz!!!og hvor kan jeg dra hvis jeg kan få det biligere?? Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Trur ikkje det er heilt feil pris. Plexi er dyrt. Lenke til kommentar
Potetsekken Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 De har jo noen på Elfa da. De er ikke så store som 90x90cm, men de er i hvert fall billigere Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 hmm ja men må ha 60x40 (minst)og gidder ikke betale nærmere 1000kr for det!!! Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du poster her når du har en casemod post oppegående, der kunne du jo godt ha spurt om det samme velvel... Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hvor tykt glass skal du ha da?? 12mm?? synes det hørtes JÆ*** dyrt ut.. :o Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 på en et annet tema ja....er spør jeg om noen vet om plexiglass til en billig penge og ikke prien til glassmestern som var syk jeg har litt med penger som u kan lese i det andre innlegge men penger til plexiglass har jeg satt av..... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 okey.. nå reiser jeg på hytta der det ikke er pc men kunne noen ha funnet en butikk som har plexiglass, som ikke koster "buksa" minst 60x40 Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg synes du burde sjekke grammatikken din før du poster den er noe eh...ustabil Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Spurte fint om jeg kunne få noen plexirester jeg - og det funka Fikk mange små og "store" biter helt gratis. Er du ikke like heldig som meg, kan du få kjøpt plexi i ferdig kutta størrelser på Clahs Olsson. (Mulig Biltema oxo - ikke sikker). Lenke til kommentar
Master Of The Wind Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 eg mått betale 1100 for 1kvm Lexan hvis d hjelpe dg nokk Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Det finnes to typer plexi, acryl glass og det mer vanlige. Acryl glasset er ripefritt å koster skjorta. Vanlig plexi koster rundt en hundrelapp for 50x50 cm.. Har handla en del plexi til data osv hos lokale foretninger her i stavanger. Og 1000,- for 90x90 er det garantert ikke.. Med mindre det er snakk om acryl... (usikker på stavingen) Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 plexiglass er faktisk et merke.. i USA bruker de noe annet som kalles perspex.. (SP??) begge delene er akkurat d samme.. bare annet merke... det er Akrylglass... Lexan er noe helt annet... vet ikke om plexi lager lexanglass men jeg vet at det er ihvertfall mye dyrere... den største forskjellen er seighet og flamme/brann egneskaper... Lexan brukes faktisk til skuddsikkert glass... (delvis?? er ikke helt sikker) Vanligvis er det ikke behov for det i en PC... men man vet jo aldri.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå