LarZen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Bluehole Studio i Soul, Korea holder på med et helt nytt mmorpg spill som ble avduket for kort tid siden på Hangame INVITAITIONAL 2009. Spillet satser på et mer action basert gameplay en fks kjente spill som World of Warcraft og Lord of the Rings Online. Med noen key fetures som: * Avstand og vinkel på våpen må koordineres for å treffe, det samme gjelder for spells. * Om fienden er større og tyngre en deg så vil du kunne bli "dyttet eller skuffet på", om omvendt så kan du. * Slosse sener som skal ligne på "ekte" battle situasjoner. * Ingen zoning, slik som i World of Warcraft Spillet sin chief producer er ingen mindre en Yong-Hyun Park som har bla produsert Linage 2, så spillet burde være i passe greie hender. Noen realease dato har ikke blitt oppgitt enda men sommeren 2009 dukker opp stadig plasser jeg leser om spillet...kun rykter så ikke noe offisielt enda. Hjemmesiden til spillet: http://tera.hangame.com/ Ikke så greit for oss å lese men er noen fine bilder under Gallery. Tråden vil oppdateres når ny info blir tilgjengelig Film klipp : Endret 11. februar 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fin grafikk til å være ig. Du får holde oss oppdatert Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Får ta et om gangen! Men ser meget bra ut. Grafikken er veldig Asiatisk og jeg synes det ligner veldig på Final Fantasy 12 egentlig, ihvertfall grafikkstilen og områdene. Men, det kommer sikkert ikke før om noen år enda, så er vel litt tidlig å begynne å hype seg opp til noe slikt. Endret 12. februar 2009 av Robinvi Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Grafikken var vanvittig stilig! Synes nesten det var grunn nok til å teste spillet Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det må jeg si, virkelig fin grafikk og stilige effekter! Spørs om det er hovedprioritet, for hvis det er tilfellet er jeg ikke interessert. Men kampene videoene virket interessante. I'll stay tuned here. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det så siiinnsykt rått ut. Skal definitivt sjekke ut mer. Takk for tipset! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Det så siiinnsykt rått ut. Skal definitivt sjekke ut mer. Takk for tipset! Om du likte dette så sjekk dette spillet også http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=1052 Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Okei denne linken her trenger definitivt en bedre update:P Super gammel jo og dette spillet som er så close til beta er vel verdt å sjekk ut for alvor nå. Hypen rundt det er også blitt meget stor i det siste.. Lurer på om det er flere som ditcher wow og aion for dette:P Neida men lurer på om det er flere som har tittet litt;) Etter min mening ser det helt genialt ut, både spille messig, historie oppbygginga, races, classes og det nye next gen targeting system med FPS model så å si hvor du har et sikte og du slår eller caster, skyter med venstre musetast. Det er også mulig å gjøre forskjellige combos og linke skills inni attacks. Dodge abilities og avoid dmg... noe alla C9 men mye mere bygd opp rundt MMORP altså multiplayer delen enn det C9 er. Som forøvrig også ser ut som ett spill som er vel verdt å teste... dog jeg har falt for Tera Online!! Håper tråden får en update eller så lager jeg min egen! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Okei denne linken her trenger definitivt en bedre update:P Super gammel jo og dette spillet som er så close til beta er vel verdt å sjekk ut for alvor nå. Hypen rundt det er også blitt meget stor i det siste.. Lurer på om det er flere som ditcher wow og aion for dette:P Neida men lurer på om det er flere som har tittet litt;) Etter min mening ser det helt genialt ut, både spille messig, historie oppbygginga, races, classes og det nye next gen targeting system med FPS model så å si hvor du har et sikte og du slår eller caster, skyter med venstre musetast. Det er også mulig å gjøre forskjellige combos og linke skills inni attacks. Dodge abilities og avoid dmg... noe alla C9 men mye mere bygd opp rundt MMORP altså multiplayer delen enn det C9 er. Som forøvrig også ser ut som ett spill som er vel verdt å teste... dog jeg har falt for Tera Online!! Håper tråden får en update eller så lager jeg min egen! Hadde helt glemt bort den tråden her...og spillet for den del! Om du har lyst til å holde oss oppdatert så lag en ny tråd og så ber du/jeg en mod om å stenge denne...så slipper vi flere tråder en nødvendig. Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Greit men skal på jobb nå jeg lager en når jeg kommer hjem asap og oppdaterer det du har skrevet, så hvis du venter litt med å bringe denne ned til jeg har fått min opp så hadde det vært konge;) Det vil da si i morgen;) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Greit men skal på jobb nå jeg lager en når jeg kommer hjem asap og oppdaterer det du har skrevet, så hvis du venter litt med å bringe denne ned til jeg har fått min opp så hadde det vært konge;) Det vil da si i morgen;) Da ordner vi det imorgen Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Fixed so /delete denne threaden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå