MooseOnTheRun Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ifølge denne siden kommer MGS 4 som platinum spill neste måned! Dette vil si at det blir mye billigere. (Tipper 250-300 kr) Dette var da en god nyhet for oss som ikke har somlet oss til å kjøpe det enda Syns nå kanskje at dette spillet burde vært et av de første som fikk trophy support.... "Thanks to the numbers MGS4 will be receiving the prized title of Platinum next month." http://www.ps3center.net/news/2309/metal-g...-platinum-soon/ Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 de burde absolutt kombinert platinum-utgivelsen med trophy support.. men men.. spillet er så hinsides bra at det er obligatorisk for alle uansett Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Genialt! Da blir det enda bedre for meg når jeg kjøper meg en PS3 om ikke lenge. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jippi! Et must for meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Konspirasjonsteori-Alert: Hideo Kojima skal holde en tale om "det umulige som blir mulig" samtidig som MGS4 går Platinum? En Xbox 360 versjon has to happen! Neida, er bare en ren Xbox fantasi. Dog en våt og god en. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Må/bør man ha spilt de andre MGS-spillene for å skjønne noe av dette? Det ser kult ut, men jeg har ikke spilt noen av de tidligere, så jeg lurer på om det er noe for meg.. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Eg ville aldri ha tillatt meg sjøl å begi meg ut på dette uten å ha spillt de foregående spillene. Ja mankan få flashbakc underveis, men disse er stort sett ubrukelige og fremstår ganske tafatt om man ikkje har noen forhold til hendelsene som vises. Du kan selvfølgelig lese deg til storyen som har hendt via. det medfølgende oppslagsverket, eller se noen videor på youtube/gametrailers. Men eg kan egentlig bare anbefale deg 1 ting om du har muligheter til det, skaff deg alle spillene og nyt de. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hmm bra for de som ikke har kjøpt det enda Jeg har hatt det siden release, og det er absolutt en av fjorårets beste spill. Helt soleklart Hadde vært morsomt om vi hadde fått en 360versjon også, men tviler ganske mye på det. Og jeg er enig i at dette spillet absolutt hadde fortjent å få trophies støtte :rolleyes: Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hmm bra for de som ikke har kjøpt det enda Jeg har hatt det siden release, og det er absolutt en av fjorårets beste spill. Helt soleklart Hadde vært morsomt om vi hadde fått en 360versjon også, men tviler ganske mye på det. Og jeg er enig i at dette spillet absolutt hadde fortjent å få trophies støtte :rolleyes: Se dette og du vil forstå....Dette vil bli helt teit å møte på på en 360-versjon - Og ja det skal være 2 på'er Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har ikke kjøpt det ennå, fordi sist jeg spurte på et forum om man burde ha spilt de andre spillene først ble jeg henvist til en ÅTTE TIMER lang video som skulle forklare storyen fra de foregående.... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har spilt MGS4 uten og ha spilt ferdig eller så vidt startet på noen av de tidligerer spillene utenom MGS2, eneste jeg gjorde var å se de episodene her: http://www.gametrailers.com/game/6748.html Varer i ca 20min hver, mye man kan hoppe over også som ikke er relevant til storyen i MGS serien.. trenger ikke noe 8 timer for å få med seg storyen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har spilt MGS4 uten og ha spilt ferdig eller så vidt startet på noen av de tidligerer spillene utenom MGS2, eneste jeg gjorde var å se de episodene her: http://www.gametrailers.com/game/6748.html Varer i ca 20min hver, mye man kan hoppe over også som ikke er relevant til storyen i MGS serien.. trenger ikke noe 8 timer for å få med seg storyen 20X2? = 40MIN - Easy! ThX Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kjøpte det for 350kr for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Skulle gjerne skaffet meg dette spillet, men har for lengst gitt opp å få spilt igjennom de gamle, så blir nok ikke noe MGS4 på meg nei. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Var ikkje spillene engasjerende nok eller? Kan skjønne at Snake Eater blir raskt tråkige greier da men... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Snake eater er temmelig treigt i starten ,eller har en awesome begynnelse, så dør det litt. Men slutten er jo så herlig at nesten ingen andre spill kommer like nærme. Mgs 1 og 2 er jo også mesterstykker av høyeste kaliber, kan ikke skjønne hvem som ikke kan sette pris på disse spillene:/ desverre. Men vi er jo alle forskjellige og har forskjellig smak Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Burde vi ikke få MGS-serien på Playstation Store? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Men slutten er jo så herlig at nesten ingen andre spill kommer like nærme. Veldig enig, slutten tok meg på senga og løftet spillet ett stykke opp fra graven. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Var ikkje spillene engasjerende nok eller? Kan skjønne at Snake Eater blir raskt tråkige greier da men... Helt ærlig så var det kamerasystemet/kameravinklene som tok livslysten min Hadde store planer om å spille MGS for noen år siden. Hadde fått lånt Sons of Liberty og gav det en sjanse. Men taklet ikke kamerasystemet. Mye av grunnen kan nok være at Splinter Cell lå i hylla, med, i min mening, et mye bedre kamerasystem. Og etter et par forsøk, ble MGS byttet ut med Splinter Cell som jeg har fulgt siden. Mens MGS er blitt spillene jeg har lyst til å fullføre, men aldri kommer til å gjøre *Rett skal være rett: Har flere ganger vurdert å kjøpe MGS4. Ser utrolig stilig ut på de videoreviewene jeg har sett. Endret 14. februar 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 En ting er sikkert. Hadde MGS serien hatt Spliter Cells historie hadde jeg ikke giddet å spille noen av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå