Bobbylove Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Når jeg kommer inn på tf2 servere for tiden så henger spillet seg etter ca 1 minutt også får jeg sånn connection prob bla bla i rød skrift oppe i høyre hjørnet. Hatt det sånn en tid men har funket å bare disconnecte å gå inn igjen. Men dette fungerer ikke lenger. Å nå etter nok et forsøk klikket hele tf2. Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har du Telenor? En speedtouch ruter? Hvis så! Så må du gå inn på ruteren! http://10.0.0.138 finn pcen din! legg til sånn application, og finn half-life 2! Det løser problemet! Er det flere i huset som skal spille bare lag en identisk kopi og legg til på den andre pcen etc.! Lykke til! Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det der funker ikke. Speedtouchene er forferdelige når det kommer til portforwarding! Jeg har sittet og knotet med den i minst 30 timer til sammen nå, og likevel nekter den å portforwarde... Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da er det noe galt med den dritten du fikk! Hadde samme problem! Ba om å få ny, og den fungerte heldigvis. Kanskje de har oppdatert de nye med ny firmware? Tragisk at du ikke kan oppdater selv! Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hadde det problemet på min gamle telehor rutersak. Måtte gjøre som Chopin sa. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Usikker på hvilken leverandør jeg har men veldig mye problemer med nettet generelt i grunn. Veldig tregt i forhold til hvor stor linje jeg skal ha å så fort jeg bruker DL programmer som feks bitspirit så detter alle andre pcer ut av nettet Så må nok skifte leverandør og/eller router. Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Usikker på hvilken leverandør jeg har men veldig mye problemer med nettet generelt i grunn. Veldig tregt i forhold til hvor stor linje jeg skal ha å så fort jeg bruker DL programmer som feks bitspirit så detter alle andre pcer ut av nettet Så må nok skifte leverandør og/eller router. Laste ned og spille samtidig er jo vanligvis en dårlig ide ;P Har du prøvd å spille tf2 og ikke ha på torrents etc? Ellers husker jeg å ha lest om lignende problem på steam forumene, da ble det foreslått å fikse det med routeren også. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Usikker på hvilken leverandør jeg har men veldig mye problemer med nettet generelt i grunn. Veldig tregt i forhold til hvor stor linje jeg skal ha å så fort jeg bruker DL programmer som feks bitspirit så detter alle andre pcer ut av nettet Så må nok skifte leverandør og/eller router. Laste ned og spille samtidig er jo vanligvis en dårlig ide ;P Har du prøvd å spille tf2 og ikke ha på torrents etc? Ellers husker jeg å ha lest om lignende problem på steam forumene, da ble det foreslått å fikse det med routeren også. Spørs hva slags linje en har det. Veit ngt og telenor sliter med å utføre flere operasjoner samtidig, uansett hvor lite kapasitet som blir brukt. Selv har jeg lyse fiber nå, går fint an å laste ned\opp og spille samtidig, så lenge jeg ikke bruker 100% av linja 95% f. eks, og tf2 samtidig, fungerer fint. Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Usikker på hvilken leverandør jeg har men veldig mye problemer med nettet generelt i grunn. Veldig tregt i forhold til hvor stor linje jeg skal ha å så fort jeg bruker DL programmer som feks bitspirit så detter alle andre pcer ut av nettet Så må nok skifte leverandør og/eller router. Laste ned og spille samtidig er jo vanligvis en dårlig ide ;P Har du prøvd å spille tf2 og ikke ha på torrents etc? Ellers husker jeg å ha lest om lignende problem på steam forumene, da ble det foreslått å fikse det med routeren også. Spørs hva slags linje en har det. Veit ngt og telenor sliter med å utføre flere operasjoner samtidig, uansett hvor lite kapasitet som blir brukt. Selv har jeg lyse fiber nå, går fint an å laste ned\opp og spille samtidig, så lenge jeg ikke bruker 100% av linja 95% f. eks, og tf2 samtidig, fungerer fint. Hm, jeg har Canal Digital, og så lenge jeg har Utorrent eller SoulSeek på og lastende ned eller opp, øker det ping med ca 200. Høres ut som samme problem som ngt og tn har Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg prøvde å koble meg på det trådløse modemet i stedet men det ble ikke noe forskjell ;/ Jævelig irriterende. Nå får jeg ikke spilt tf2 i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Ingen som har noen tips? Har forresten også en bugg som gjør at vann. glass, gulvet osv få masse hvite streker. Også crasher hl2.exe stadig og støtt.. gah! Lenke til kommentar
Sofahelt Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kjører du Vista? Har du installert SP1? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Ja og ja. =/ Lenke til kommentar
Sofahelt Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hms, ok. Jeg vet at mange Vista-brukere har problemer med TF2.. Jeg har fremdeles problemer med map change-crashes. Jeg vet hva problemet er, men har ikke fått fikset det. Mange får fikset det ved å legge inn en patch som følger med i SP1.. Du har dette problemet og, eller? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg spiller stort sett på 24/7 maps så vet ikke helt. Men hver gang jeg ikke blir disconnectet med connection probs så har jeg en grafikk bug sånn at vannet,glass,gulv enkelte steder osv er enten sånn fucka rutete eller rosa. Også etter en stund så henger spillet seg så får jeg hl2.exe har sluttet å virke bla bla. Skikkelig hore, eneste spillet jeg liker for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå