Gå til innhold

Team fortress 2 connection problemer

Anbefalte innlegg

Når jeg kommer inn på tf2 servere for tiden så henger spillet seg etter ca 1 minutt også får jeg sånn connection prob bla bla i rød skrift oppe i høyre hjørnet. Hatt det sånn en tid men har funket å bare disconnecte å gå inn igjen. Men dette fungerer ikke lenger.

Å nå etter nok et forsøk klikket hele tf2.

Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usikker på hvilken leverandør jeg har men veldig mye problemer med nettet generelt i grunn. Veldig tregt i forhold til hvor stor linje jeg skal ha å så fort jeg bruker DL programmer som feks bitspirit så detter alle andre pcer ut av nettet :p

Så må nok skifte leverandør og/eller router.

Lenke til kommentar
Usikker på hvilken leverandør jeg har men veldig mye problemer med nettet generelt i grunn. Veldig tregt i forhold til hvor stor linje jeg skal ha å så fort jeg bruker DL programmer som feks bitspirit så detter alle andre pcer ut av nettet :p

Laste ned og spille samtidig er jo vanligvis en dårlig ide ;P Har du prøvd å spille tf2 og ikke ha på torrents etc? Ellers husker jeg å ha lest om lignende problem på steam forumene, da ble det foreslått å fikse det med routeren også.

Lenke til kommentar

Laste ned og spille samtidig er jo vanligvis en dårlig ide ;P Har du prøvd å spille tf2 og ikke ha på torrents etc? Ellers husker jeg å ha lest om lignende problem på steam forumene, da ble det foreslått å fikse det med routeren også.

Spørs hva slags linje en har det. Veit ngt og telenor sliter med å utføre flere operasjoner samtidig, uansett hvor lite kapasitet som blir brukt. Selv har jeg lyse fiber nå, går fint an å laste ned\opp og spille samtidig, så lenge jeg ikke bruker 100% av linja :) 95% f. eks, og tf2 samtidig, fungerer fint.

Lenke til kommentar

Spørs hva slags linje en har det. Veit ngt og telenor sliter med å utføre flere operasjoner samtidig, uansett hvor lite kapasitet som blir brukt. Selv har jeg lyse fiber nå, går fint an å laste ned\opp og spille samtidig, så lenge jeg ikke bruker 100% av linja :) 95% f. eks, og tf2 samtidig, fungerer fint.

Hm, jeg har Canal Digital, og så lenge jeg har Utorrent eller SoulSeek på og lastende ned eller opp, øker det ping med ca 200. Høres ut som samme problem som ngt og tn har

Lenke til kommentar

Hms, ok. Jeg vet at mange Vista-brukere har problemer med TF2.. Jeg har fremdeles problemer med map change-crashes. Jeg vet hva problemet er, men har ikke fått fikset det. Mange får fikset det ved å legge inn en patch som følger med i SP1..

Du har dette problemet og, eller?

Lenke til kommentar

Jeg spiller stort sett på 24/7 maps så vet ikke helt. Men hver gang jeg ikke blir disconnectet med connection probs så har jeg en grafikk bug sånn at vannet,glass,gulv enkelte steder osv er enten sånn fucka rutete eller rosa. Også etter en stund så henger spillet seg så får jeg hl2.exe har sluttet å virke bla bla. Skikkelig hore, eneste spillet jeg liker for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...