Gå til innhold

Hvorfor starte med Age of Conan?

Anbefalte innlegg

Ja Shampoo, er du overbevist? ;)

Jeg er blitt overbevist om at hvis jeg får tid, kommer jeg til å begynne med AoC :) Jeg har hørt så godt som bare positive ting fra de som har begynt med AoC igjen om spillet, og det dere sier her hjelper også. Men da må jeg først bli ferdig med andre spill jeg holder på med.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Heisan....jeg spilte AoC fra launch, og syntes det var gøy en periode. Det som nok drepte mye av gleden for meg var all sutringen over hvor dårlig det var med endgame, bugs....osv. Det ble rett og slett så mye fokus på de tingene som ikke funket at jeg mistet perspektivet. Ble litt grinete selv også over at det var så mye som manglet ved release men jeg gav det et halvt år...casual spilling. ....og tok en pause.

Nå har jeg spilt igjen fra DX10testen gikk live, og spillet er fantastisk i mine øyne. Har prøvd en del andre mmo i mellomtiden, men det er ingen av de som passer min timeplan. Jeg kan ikke sitte i timesvis uavbrutt, og da er det godt med et mmo som allikevel gir mening. Questene er interresante, mange ting å gjøre uten å være i group/guild og stemningen i spillet har forandret seg. Nå skal det sies at jeg også har lagt merke til det stygge språket på Fury, men det er jo faktisk bare å kalkulere inn i og med at det er en PvP server.

Jeg suger skikkelig i PvP og blir ganket konstant, men samtidig så gir det en ny dimensjon til spillet å faktisk måtte sno seg unna situasjoner hvor man jobber med mennesker og ikke bare NPCer.

I tillegg så er det slik på Fury at når man møter så mange teite folk, så setter man desto større pris på de som faktisk kan oppføre seg, og de er det også mange av.

Dersom man slår av en prat med noen av de man "hater" mest, så vil man kanskje til og med oppdage at de er ålreite de også.

Jeg storkoser meg med AoC nå. DX10 er vakkert, og blir sikkert bare bedre. Folkene i Guilden min Dimmu Borgir er konge, og alt er bare velstand for en tidligere hardcore spiller som er blitt fryktelig Casual.

Jeg vil iallefall anbefale AoC på det sterkest, og hvis noen nye starter så lyder jeg navnet Karell eller Niding på Fury serveren...... Jeg er sikkert et godt sted å begynne dersom man skal bli en konge-ganker også :) Siden jeg tilsynelatende leverer ut MYE PvP-XP til folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...