lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Menne... jeg hører på Dimmu Borgir nå så... http://open.spotify.com/track/7mVgeIwVP37RO6vwgxegFy HEAR MY SACRIFICE! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Dette er liksom en metalltråd, det er nevnt veldig lite av de gode gamle Judas Priest, Iron Maiden, Dio. Come on, people? Are we turning into a generation that can't appreciate the old, finer things? Sjølvsagt! Maiden, Saxon, Priest, Dio, Motorhead, Motley Crue, Venom, Black Sabbath, WASP, Manilla Road, Queensryche, Sir Lord Baltimore, Cirith Ungol og utallige andre (får vel begrense det til metal, sidan det var topic her). Er fint lite som slår hard rock og trad/heavy metal frå 60-,70- og 80-talet. Eg vart fødd 25-30 år for seint Edit:Judas Priest - Beyond the Realms of Death. Den songen har kanskje ein av verdas beste gitarsoloar! Endret 28. april 2009 av Crimson Idol Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dette er liksom en metalltråd, det er nevnt veldig lite av de gode gamle Judas Priest, Iron Maiden, Dio. Come on, people? Are we turning into a generation that can't appreciate the old, finer things? Sjølvsagt! Maiden, Saxon, Priest, Dio, Motorhead, Motley Crue, Venom, Black Sabbath, WASP, Manilla Road, Queensryche, Sir Lord Baltimore, Cirith Ungol og utallige andre (får vel begrense det til metal, sidan det var topic her). Er fint lite som slår hard rock og trad/heavy metal frå 60-,70- og 80-talet. Eg vart fødd 25-30 år for seint Edit:Judas Priest - Beyond the Realms of Death. Den songen har kanskje ein av verdas beste gitarsoloar! Jeg er enig med deg der. På alle punkter. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hammerfall covrer Judas Priest: http://open.spotify.com/track/6tMkh3fELad8FZ8wHGlR1t Enda bedre, Mötorhead covrer Judas Priest: http://open.spotify.com/track/26yRRQ1l9J2jhrCrPp3R1g Endret 28. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Siste Mastodon-plata er så forbanna rå. Plukka den opp samtidig som jeg kjøpe Emperor - Live Inferno, dobbel live cd med dvd. Jeg sover dårligere om natta fordi jeg innerst inne vet jeg kunne vært våken og hørt på. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Så faktisk Mastodon live på Unholy Alliance i fjor. Musikken var grei nok, men de kommuniserte faen ikke med publikum. Det eneste de gjorde var å gå opp på scenen, spille et knippe låter og deretter forsvinne, uten et ord. Jævlig kjedelige folk. <_< Endret 28. april 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hører på metalcore, deathcore, death metal og grindcore. Det er det eneste jeg hører på. Får jeg ikke en daglig dose grindcore blir jeg gretten Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Grindcore? Kanskje dette faller i smak? Endret 29. april 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Her er teksten til sangen om noen lurer: Skjul *Dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk Dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk Woaaaaah Dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk weeeeeh Dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk Dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Fail. :rolleyes: Det er melodien. Endret 29. april 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Uwesome: http://open.spotify.com/track/3hmSYjiqSwf8XMMiyGanEv Eneste delen jeg ikke liker, er delen med Axel Rose vocal Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg får så forbanna latterkrampe hver gang jeg ser denne. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Ingen som har noen nyttige linker til førsteposten? Eller noe jeg burde legge til? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Så faktisk Mastodon live på Unholy Alliance i fjor.Musikken var grei nok, men de kommuniserte faen ikke med publikum. Det eneste de gjorde var å gå opp på scenen, spille et knippe låter og deretter forsvinne, uten et ord. Jævlig kjedelige folk. <_< Funker som eff for band som Neurosis å gjøre det slikt, men så er jo Mastodon sin musikk og scenepersonlighet(er) temmelig anonyme i forhold. Hirr. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Teletubbie: Er faktisk en smule lei The Berzerker Sjekk ut Abominable Putridity og Devourment Det er grindcoren sin det ^^ Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som har plukka opp det nye Heaven & Hell albumet? Sitter og hører gjennom det for første gang nå. De to første sangene er i alle fall bra Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Teletubbie: Er faktisk en smule lei The Berzerker Sjekk ut Abominable Putridity og Devourment Det er grindcoren sin det ^^ De er ikke på spotify ;__; Synd at Pig Destroyer og Torsofuck ble tatt ned og -__- Uansett, jeg hører for det meste på band som Gorgoroth, Satanic Warmaster, Urfaust, Dark Funeral, Cock And Ball Torture, Dying Fetus, Taake, Wardruna (ikke helt metal men hey Gaahl og Kvitrafn fra ex gorgoroth) ect. Men har veldig bred metal-smak og noen dager passer det bedre med Pantera og Lamb of God enn TNBM Jeg får så forbanna latterkrampe hver gang jeg ser denne. Liker du grindcore (kanskje ikke helt bandet i denne videoen da), kommer du til å like denne Endret 5. mai 2009 av Thappaz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nei jeg liker ikke grindcore i det hele tatt Det er for mye rått og for lite.. ett eller annet. Morsom video hehe. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Thappaz: Jeg har gått drittlei TNBM og egentlig alt som har med BM å gjøre. Altf4: Likte ikke grindcore før. Men da jeg hørte på death metal, så følte jeg at det ikke var nok brutalitet. Jeg likte ikke at jo mer jeg hørte på det, jo mer soft ble det. Jeg har samme problem med grindcore nå, men jeg finner ikke noe som er mer brutalt! >< Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Anaal Nathrakh? Evt. kan du sjekke ut Merzbow, ikke akkurat metall, men brutalt og necro er det lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå