Essem Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 In Flames - The Chosen Pessimist Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Glemte youtubelink. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 In Flames hopper eg lett over En av mange grupper eg aldrig har likt. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ... fatter ikke at de ikke spiller i Norge i 09. Forrædere <_< De er vel opptatt med nytt album? Eller kanskje de er ferdige i studio? Vet ikke jeg..treige er de hvertfall.. og den DVDen fra Wacken de skulle slippe kommer jo aaaaldri Trodde Dimmu skulle være treige der jeg, men de slår sikkert Immortal med et år, selv om Dimmu spilte inn enda en konsert til DVDen etter Wacken hadde vært Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er veldig spent på det nye albumet dems. Skal bli spennende og få høre hvordan det blir. Husker en video på youtube for en stund siden der dem viste et riff fra albumet. Hørtes vertfall rått ut Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ... fatter ikke at de ikke spiller i Norge i 09. Forrædere <_< De er vel opptatt med nytt album? Eller kanskje de er ferdige i studio? Vet ikke jeg..treige er de hvertfall.. og den DVDen fra Wacken de skulle slippe kommer jo aaaaldri Trodde Dimmu skulle være treige der jeg, men de slår sikkert Immortal med et år, selv om Dimmu spilte inn enda en konsert til DVDen etter Wacken hadde vært De skal spille i blandt annet Sverige og Finland i år da, så opptatt med album er de ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 In Flames - The Chosen Pessimist. Heilt greit om folk skriv kva song det er snakk om, ikkje berre legger inn ein kryptisk Spotify URL Den songen var forøvrig grusomt kjedelig Immortal er derimot heilt fantastisk. Såg dei live på Hole in the Sky i 2007 var det vel. I følge madammen til Abbath/Olve har trommisen tatt turen i studio no, så det nærmar seg nytt album Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ... fatter ikke at de ikke spiller i Norge i 09. Forrædere <_< De er vel opptatt med nytt album? Eller kanskje de er ferdige i studio? Vet ikke jeg..treige er de hvertfall.. og den DVDen fra Wacken de skulle slippe kommer jo aaaaldri Trodde Dimmu skulle være treige der jeg, men de slår sikkert Immortal med et år, selv om Dimmu spilte inn enda en konsert til DVDen etter Wacken hadde vært De skal spille i blandt annet Sverige og Finland i år da, så opptatt med album er de ihvertfall ikke. Hehe, nei, vet ikke jeg:P Kanskje det offentliggjøres noe senere i år? Er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Syns Augen Auf! av Oomph! Er veldig kul, minner veldig om Rammstein. http://open.spotify.com/track/2D8wcF5qJ6522gy2BvhSxq Lenke til kommentar
rbr Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 har dimmu begynnt og spille igjen nå? de tok en pause for en stund siden. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Jeg bare elsker denne platen http://open.spotify.com/user/lolidude/play...Uow4vujlMERiRI9 Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kataklysm Prevail Isis The Tower Red Harvest Antidote Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Noen andre som skal på Karmøygeddon her inne? Gleder meg som bare det til i morgen nå! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Har ein del vener som skal, men har andre planar for helga sjølv, diverre. Kunne godt tenkt meg å sett Primordial igjen blant anna. Ein eg kjenner spelar også i Nordavind, håpar dei gjer ein god konsert der nede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Primordial ja, gleder meg til dem! Her er en fantastisk sang av dem : Endret 24. april 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 http://open.spotify.com/track/0d40w6FIH2C7pzr97lyLL8 http://open.spotify.com/track/5loofHFrLbg4zwu1sU3gd3 Noen som har noen sanger om Chtulu? Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Iron Maiden, 'nuff said. Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Ingen som liker gode gamle Judas Priest her da? PainkillaAAAaAaAaAA!!! HE! IS! THE PAINKILLER!! Dette er liksom en metalltråd, det er nevnt veldig lite av de gode gamle Judas Priest, Iron Maiden, Dio. Come on, people? Are we turning into a generation that can't appreciate the old, finer things? (Beklager dobbelposten, forresten) Endret 27. april 2009 av Jesusball Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Ja, det er lov til og diskutere annet en Extreme Metal her Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Thank you, Lolidude, may pedobear never find you. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå