Gå til innhold

Den lille Metall tråden

Anbefalte innlegg

kan skrive hva jeg hører på til vanlig:

cannibal corpse,blood red throne,

edge of sanity,hypocrisy,pantera,windir,satyricon,

immortal,dimmu borgir,gorefest.

orker ikke skrive opp flere nå.hehe.

Endret av rbr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-o2Xgh2

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

Fasntastisk bra sang, er helt hekta på Behemoth nå, og gleder meg som bare det til og se dem live i April :D

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Kan komme med anbefaling av Swallow The Sun. Noe av det herligste Doom metalen som er og finne <3

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

fett med darkthrone eller cannibal corpse når en spiller left 4 dead :D

tror de skal spille i april i Haugesund på den metal festival som skogslik nevnte litt lengere opp på sida her

om jeg ikke tar feil.

edit.jeg tok viss feil der.DOH!

Endret av rbr
Lenke til kommentar
fett med darkthrone eller cannibal corpse når en spiller left 4 dead :D

tror de skal spille i april i Haugesund på den metal festival som skogslik nevnte litt lengere opp på sida her

om jeg ikke tar feil.

Du tar feil!

Hører på det meste innen metall, kan dog spare meg for den typiske "gøteborg-metallen" og "amerikansk growle-growle-growle-synge melodiøst-growle-growle-growle metallen"(metalcore?).

Linker til Last.fm profilen isteden for å ramse opp en haug med band, den gir en viss pekepinn på hva jeg hører på.

Brekkminister on myspace

Lenke til kommentar

Kan vel bruke denne tråden til å reklamere for Heavymetal.no :)

Veldig bra side!

Favorittband er den salige blandingen av Dimmu Borgir, Rammstein, Keep Of Kalessin og KoRn.

For tiden går det mer i Enslaved, Alestorm, Motörhead, 1349, Dimmu, Sepultura og Testament..

Går også mye i WWE-themesongs og spillmusikk fra blant annet Gears Of War 2(Heroic Assault), Fallout 3 osv. :p

Lenke til kommentar
Bare Egil er genial. Men resten av bare gutta er helt ok :p

Nja, har nå sansen for resten av bandet også. Er jo tross alt et eget hardrockband som er Bare Bare Band. El Quiero eller noe tror jeg de heter. Og bassisten er bassisten i The Cumshots, som er et av mine favorittband.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...