rbr Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) kan skrive hva jeg hører på til vanlig: cannibal corpse,blood red throne, edge of sanity,hypocrisy,pantera,windir,satyricon, immortal,dimmu borgir,gorefest. orker ikke skrive opp flere nå.hehe. Endret 19. februar 2009 av rbr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Fasntastisk bra sang, er helt hekta på Behemoth nå, og gleder meg som bare det til og se dem live i April Endret 19. februar 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 hvor skal de spille live?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 i Haugesund. På en metal festival som heter Karmøygeddon Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 har hørt alle på nytt og likte fortsatt ingen (har litt spesiell smak da) http://www.youtube.com/watch?v=IJmt3dr9XYQ Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hører vanligvis på mye forskjellig innenfor metal, Men for tiden går det i blant annet Psycore som kan anbefalles for folk med sansen for det litt utenom det vanlige Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Kan komme med anbefaling av Swallow The Sun. Noe av det herligste Doom metalen som er og finne <3 Endret 20. februar 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Anbefaler Dream Theater - As I Am Du har ikke hørt musikk før du har hørt denne mener jeg. Mike Portnoy kan spille trommer ass! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Hører på Darkthrone - fuck off and die. Fy faen så ræwa vokaler att de rocker Lenke til kommentar
rbr Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) fett med darkthrone eller cannibal corpse når en spiller left 4 dead tror de skal spille i april i Haugesund på den metal festival som skogslik nevnte litt lengere opp på sida her om jeg ikke tar feil. edit.jeg tok viss feil der.DOH! Endret 23. februar 2009 av rbr Lenke til kommentar
Fl4shm4n Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 fett med darkthrone eller cannibal corpse når en spiller left 4 dead tror de skal spille i april i Haugesund på den metal festival som skogslik nevnte litt lengere opp på sida her om jeg ikke tar feil. Du tar feil! Hører på det meste innen metall, kan dog spare meg for den typiske "gøteborg-metallen" og "amerikansk growle-growle-growle-synge melodiøst-growle-growle-growle metallen"(metalcore?). Linker til Last.fm profilen isteden for å ramse opp en haug med band, den gir en viss pekepinn på hva jeg hører på. Brekkminister on myspace Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kan vel bruke denne tråden til å reklamere for Heavymetal.no Veldig bra side! Favorittband er den salige blandingen av Dimmu Borgir, Rammstein, Keep Of Kalessin og KoRn. For tiden går det mer i Enslaved, Alestorm, Motörhead, 1349, Dimmu, Sepultura og Testament.. Går også mye i WWE-themesongs og spillmusikk fra blant annet Gears Of War 2(Heroic Assault), Fallout 3 osv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Noen som har hørt Bare Egil Band-coveren av Rihannas Umbrella? Jammen meg doom metal done damn right. Herlig coverlåt. Hvordan legger man inn videoer i posten sin? Endret 22. februar 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Bare Egil er genial. Men resten av bare gutta er helt ok Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ingen som liker gode gamle Judas Priest her da? PainkillaAAAaAaAaAA!!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Bare Egil er genial. Men resten av bare gutta er helt ok Nja, har nå sansen for resten av bandet også. Er jo tross alt et eget hardrockband som er Bare Bare Band. El Quiero eller noe tror jeg de heter. Og bassisten er bassisten i The Cumshots, som er et av mine favorittband. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som hører Nightwish her? Er mitt favoritt metal band nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er selv ikkje noe serlig fan av den gruppen, blir litt for mye av det gode. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg liker vertfall Nightwish, Dragonforce, Opeth, Megadeth, Metallica, Dream Theatre, In Flames, Slayer og flere godsaker Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 For de som liker svartmetall kan jeg anbefale Blut aus Nord på det varmeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå