WeeDLY Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Prøver å få litt liv i tråden igjen jeg Legger til noen awesome In Flames sanger http://www.youtube.com/watch?v=sLPXAcAsLgo Endret 9. februar 2011 av WeeDLY Lenke til kommentar
Avenius Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det noen som skal på Slayer/Megadeth konserten i Oslo? Jeg ble helt i hundre når det ble annonsert, men måtte gi tapt fordi jeg strengt tatt ikke har råd. Bittert Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er det noen som skal på Slayer/Megadeth konserten i Oslo? Jeg ble helt i hundre når det ble annonsert, men måtte gi tapt fordi jeg strengt tatt ikke har råd. Bittert Oi. Der skulle jeg likt å vært. Har råd også, men det blir midt i fagprøvetiden for min del. Surt! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 DevilDriver er ute med en ny skive: The Beast (Spotify) Lenke til kommentar
WeeDLY Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Må si jeg skulle likt å være på Megadeth/Slayer konserten i Oslo Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Slayer har jeg sett live.. 2-3 ganger skulle jeg mene. (Hove 07, Norway Rock 08 eller 09 oog som oppvarming til Metallica tror jeg). Megadeth. Blerh, for kjedelig, for oldschool. Skal man absolutt høre på gammel rock/metall holder det plenty med Metallica for min del. Lenke til kommentar
Avenius Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hm, jeg er av helt motsatt oppfatning selv, altså at jeg synes Metallica har blitt for kjedelig mens jeg til stadighet hører på Megadeth. Folk er forskjellige Lenke til kommentar
Eloh Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Strapping Young Lad er et must. Og Fear Factory. High On Fire er også verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Eventuelt har jeg en spilleliste på Spotify hvor jeg samler det jeg mener er det "beste" av ekstremmetall. Blir mye death/gore/black/grind og lignende. Gal_apes ultimate ekstremmetall Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Ellers vil jeg anbefale at dere sjekker ut Allfader sin nye plate: Black Blood Flux. En salig blanding av black thrash med kule riff og en hel del melodi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå