loudgeek Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Må nesten få sagt at Amon Amarth stikker innom Haugesund 9.Oktober og har med seg ENTOMBED og som support EVILE! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Har ikke Wintersun sluppet plata si enda?! Men faen da! Men for å ikke være helt idiot, folk burde sjekke ut Triosphere: http://open.spotify.com/track/4i5GgN4Jt6eQfbvyifaIc8 og http://open.spotify.com/track/7llSCa5dTerX9b69SdmEki. Skamfett norskt "straight forward Heavy Metal" band. Endret 19. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Meh, litt vel oppskriftsmessig heavy for min del. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Er det noen her som skal på Taste of Chaos i Spektrum i desember? In Flames er headliner sammen med Killswitch Engage Andre band som kommer er Every Time I Die, Maylene and the Sons of Disaster og Dead by April Endret 6. september 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Noen flere enn meg som ser veldig frem til Gorgoroth's nye plate? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Kommer gorgoroth med ny plate? Og hvem Gorgorth er det? hehe Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Yep! Gorgoroth (ikke God Seed - King og Gaahl) kommer med ny plate om en snau måned. 21. Oktober for å være mer presis. Det ligger en sample fra en av sangene på myspacen deres som kan være interessant å sjekke ut Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hmm.. Gaahl sin vokal er en av grunnene til at jeg liker Gorgoroth så godt. Ikke for det, den lille biten var jo interessant. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Selv har jeg på en måte begynt å se på God Seed som prog-black metal. Skal bli spennende å høre hva de får til i fremtiden kontra Gorgoroth, som forsåvidt nok kommer til å gå et par år tilbake i tid mht. lydbilde ect. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Litt old school bm er jo alltids velkommen. Har God Seed sluppet noe enda? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ikke som jeg vet om, nei. De har - after my knowledge - heller ikke en offesiell side oppe og går. Skal man holde seg oppdatert med nyheter ol. må man holde seg til myspacen deres, som virker heller sjeldent oppdatert. Ingen nye sanger, nyheter eller noe har blitt publisert de siste månedene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Ok. Jeg har forøvrig ikke fått med meg at Dimmu Borgir har kicka Vortex (bass) og Mustis (synth)! Overraskende og synd, særlig da jeg føler Mustis var den eneste igjen i DB som kanskje kunne være spennende. Men men, da havnet han vel i et annet band det skal bli spennende å høre på. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Er ikke særlig glad i metall, men har fått smake for to sanger av A7X Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dødsengel-intervju mp3: The Opposing Ideal Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) OvHell (Shagrath og King) si plate The Underworld Regime er forresten ute på spotify, for de som kunne tenke seg å høre på det. Har selv vært (og er litt fremdeles) Dimmu og Gorgoroth(God Seed om dere vil, rent musikalsk messig), men syns ikke det passet så utrolig bra å blande de to forskjellige "verdnene". Samt ei heller at plata har et spor som heter "Hill Norge". De burde bestemme seg om de enten skal fokusere mest på satan-biten eller "nasjonalist" biten i stedet for å blande de to. "Hill Norge og Heidra Satan" passer liksom ikke så godt sammen OvHell - The Underworld Regime Endret 17. april 2010 av Gal_ape Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fler enn meg som er spent på hva det er vi får servert av Dimmu Borgir til høsten? Jeg har på en måte detti litt av lasset, ettersom jeg føler de ble mer og mer repeterende og kjedelige etter hvert som tiden etter Spiritual Black Dimensions gikk. Og nå er jo ikke Vortex eller Mustis med lenger heller. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 *blåse liv i tråden* Sitter for øyeblikket og hører på "Quantos Possunt Ad Satanitatem Trahunt" og må si at min oppfatning av denne skiva har endret seg betraktelig. Kanskje har det med å gjøre at jeg ikke har hørt skikkelig på Gorgoroth på en god stund nå? Var jo for 2år siden tross alt "blodfan" og det gikk egentlig nesten ikke i mye mer enn Satanic Warmaster, gammel Gorgoroth og Nargaroth. Uansett, jeg er glad for at jeg tar meg tid til å sette på "det gode gamle" (selv om ikke QPAST er gammel), noe jeg egentlig ser for meg er ganske vanlig. Anbefaler eventuelle etternølere å sjekke ut plata en gang til B) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Noen andre her som har skaffet seg det nye disturbed albumet? Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Montségur Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har i hvertfall skaffet meg The Final Frontier med Maiden. For et album! Det anbefales. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Prøv The Locust, awsum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå