Gå til innhold

Den lille Metall tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit folket her inne om noe ordentlig bra metall med kvinnevokal? Eneste bandene jeg hører på som har kvinnevokal er Draconian og

Xe-NONE ;D

, skulle gjerne hatt noe mer å høre på.

Edit: Arch Enemy telles ikke, når jeg snakker om kvinnevokal så tenker jeg clean, ikke growl. :p

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å si Arch enemy, men så leste jeg editen din. Ble rimelig satt ut når jeg fant ut at vokalisten var kvinne. :E

Vet desverre ikke om noe bra, men du kan sjekke ut Amaran. Hørt en sang eller to av de som var ok.

Edit: Kanskje det er noen brukbare her? http://www.amazon.co.uk/Metal-Bands-With-F...m/3EVA6DBNZ4SGF

Edit: Fant en ålreit sang. Er dog ikke det du spør etter, tele.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Sludder og vissvass! NSB Komfort + laptop = PROFIT!
Blir på 1436 kr. Jeg har såvidt råd til festivalbilletten atm, i tillegg så måtte jeg ha skaffet penger til drekka i tillegg. Og hvis jeg hadde vært så heldig å blitt sponsa av foreldra mine. så er det likevel jævlig liten sjans for at resten av folka hadde hatt den samme flaksen...

Fattigdom i en alder av 17 år er kjipt=/

Edit: Arch Enemy telles ikke, når jeg snakker om kvinnevokal så tenker jeg clean, ikke growl. :p

Hehe. Arch Enemy er jo ren kvalitet. Det finnes ikke noe så sexy som kvinnelig growl. ;)

Sexy? Kvinnelig growl? Ugh, jeg hadde blitt rimelig skremt hvis jeg møtte en dame med kraftigere stemme enn meg selv. :unsure:

Er ikke helt fan av den femdom-greia med kraftige og "selvstendige" damer jeg as.

[/off-topic]

Herlig sang, right? :D

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Nokon som skal på Hole in the Sky til sommaren då? Dei folka har nok ein gong slått til med ein vanvittig lineup:

Tuesday - Hole in the Sky: Incoming - August 25, 2009

Sahg

Kvelertak

Deride

Krakow

Wednesday – Don't Break the Oath - August 26, 2009

Necrophobic (TBC)

Negura Bunget

Portrait

Faustcoven

Thursday – Servants of Darkness - August 27, 2009

Nifelheim

Anniversary Surprise

Koldbrann

Necros Christos

Behexen

Friday - Technical Ecstasy - August 28, 2009

Enslaved: A Blaze in the Northern Sky

VoiVod

Candlemass

Cynic

Absu

She Said Destroy

Saturday - Revelation of Doom - August 29, 2009

Gorgoroth

Pentagram

Aura Noir

Taake

Sarke

Archgoat

Har kjøpt helgepass, vurderer også torsdagen :)

Endret av Crimson Idol
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Tror det er i bergen en plass. Ser veldig bra ut den lineupen vertfall!

Hadde nok reist hadde noen herfra giddet og vert med.

Lenke til kommentar

Det er i Bergen, ja. Meir info på www.holeinthesky.no

Venues er Garage for tirsdag - torsdag, USF Verftet for fredag og lørdag.

Gorgoroth er nok Infernus', han som fekk retten til å bruke namnet vidare. Gaahl har visst noko anna på gong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...