A_N_D_Y Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Halloen. Jeg har spilt Burnout paradise siden det kom ut til ps3, så fant jeg ut at jeg skulle spille det igjen... Plutselig fikke jeg Trophy for ting jeg gjorde, men har ikke fått for det jeg har gjort før.... Vet noen om det går an å få disse trophyene som jeg har klart før? F.eks. hver gang du får et nytt førerkort, skal du få et trophy i sølv. jeg har førerkort klasse B, men ikke noe trophy på verken E,D,C,B??? hva kan jeg gjøre for å få fikset dette?? Lenke til kommentar
zestro Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Halloen. Jeg har spilt Burnout paradise siden det kom ut til ps3, så fant jeg ut at jeg skulle spille det igjen... Plutselig fikke jeg Trophy for ting jeg gjorde, men har ikke fått for det jeg har gjort før.... Vet noen om det går an å få disse trophyene som jeg har klart før? F.eks. hver gang du får et nytt førerkort, skal du få et trophy i sølv. jeg har førerkort klasse B, men ikke noe trophy på verken E,D,C,B??? hva kan jeg gjøre for å få fikset dette?? Driver faktisk med akkurat det samme nå : p men nei, det går ikke. du må begynne helt på nytt : / Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har samme problemet, men jeg kommer til å runne, skaffe alle smashene og licensene etc. for så å starte på nytt for å ta de enkle måla som ikke har blitt registrert. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Et tips: Kopier det gamle savegamet (før trophies) ut på en usb-pinne eller noe, start på nytt game på PS3'en, spill nok til å få alle trophies (eller så mange man orker, men det tar bare noen timer spilling å få alle), og legg så tilbake det første savegame. Da beholder man både sine gamle lisenser/prosent, og har også trophies. Edit: Liste over alle trophies: PS3Trophies Endret 12. februar 2009 av asdfteam Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 noen som vet om det er mulig å spille 2 player på bunout etter opdatene? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 noen som vet om det er mulig å spille 2 player på bunout etter opdatene? Vis du mener 2 player på samme konsoll så er det kun i party pack delen. Det må du eventuelt laste ned (koster penger). Lenke til kommentar
Einride Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Men offline multiplayer i party pack betyr ikkje at ein kan køyre samtidig. Ein berre byttar på å køyre <_< Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Håper EA og Criterion Games finner på noe. Hva skal Cops and Robber koste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå