mcgroven Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 EA har kunngjort en ny slippdato for sitt neste krimspill. Les mer Lenke til kommentar
Waderian Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fikk aldri spilt skikkelig gjennom det første spillet, og satser nok på å lese en del anmeldelser før dette blir kjøpt inn ja Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Synes det første spillet ble for "billigt". Håper og tror dette er en meget forbedret utgave Kommer definitvt til å sjekke det ut. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 håper dette blir bedre enn det første gudfaren. det var søppel. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Iflg previews ser dette lovende ut. Var de redd for aa drukne i FEAR2 iom utsettelsen som ogsaa hadde en oekonomisk begrunnelses...er vel ute blant fildelere om ikke lenge... Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mistenker at dette er fattigmanns Mafia II. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Greit det! Slipp det ut mens jeg er på TG! Lenke til kommentar
4skinn Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dette var en stooor nedtur.... Enda flere månder med venting. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mer venting gir forhåpentligvis bedre resultater, spørs hva de gjør med den tiden da. Men, dette ser ut som det kan bli noe da, forhåpentligvis. Filmene er jo episke, så er jo synd hvis spillene skulle bli en slik nedtur, både 1ern og 2ern. Bruk tiden, og lag en skikkelig rått mafiaspill som vi alle kan kose oss med Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ohhh håper dette blir bra:-) slik at vi alle kan leke mafia bosser:-) Men noe inni meg sier at det ikke kommer til å bli så bra som det burde! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mistenker at dette er fattigmanns Mafia II. Jepp.. Jeg venter på Mafia II isteden... tross stor flopp risiko. (Mafia er det spillet jeg har blitt mest positivt overrasket over noensinne). Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Dumt det ble utsatt da, jaja. Men jeg er litt i tvil på at det blir så veldig bra. Enern var en skuffende opplevelse Endret 11. februar 2009 av Memoen Lenke til kommentar
KimS Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 håper dette blir bedre enn det første gudfaren.det var søppel. Jeg synes ikke det var søppel. Ganske grei underholdning egentlig, uten at det var noe å hoppe i taket for. Ble vel ganske ensforlmig og dermed lite variasjon. Gudfaren 1 hadde jo klart noe å bygge videre på, så det kan jo tenkes at Gudfaren II blir bedre enn sin forgjenger. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 ja for vel se hvordan toeren blir. håper på en demo når den tid kommer. men ser mest frem til på mafia 2 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 dette kan jo bli intressangt, selvom akkuratt som "rbr" er jeg mer intressert i mafia 2. har faktisk isje spillt gudfaren 1 for hørte at det ikke var noe særlig bra, kommer dette til å bli et sånn etterfølger hvor jeg faktisk bør spille 1eren og? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Og seff måtte de utsette dette her og. Håper det blir bra, likte enern godt! Endret 12. februar 2009 av TuRb0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå