Gå til innhold

Beste 4 spiller til Xbox.

Bamfzoor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er en saftig liste med alle Xbox 360 spill som har 4spillermodus :)

4 Player Xbox 360 Games

Nesumar

Virker litt mangelfull da. Halo er blant annet ikke nevnt.

Så det i ettertid, men det er jo en grei side uansett.

Halo vet han jo om osv.

Kan være noen spill han aldri har hørt om så frister, så er det jo bare å klikke på navnet så får man mer informasjon.

Nesumar

Lenke til kommentar

Les spørsmålet litt nøyere :p

Anyway, jeg kommer ikke på noe, mordi sa at pgr 2 hadde det, men jeg er ikke sikker ellers. Det eneste 4 player split screen racing spillet jeg har til konsoll er rallysport challenge (tar ikke med mario kart type spill da).

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Les spørsmålet litt nøyere :p

Anyway, jeg kommer ikke på noe, mordi sa at pgr 2 hadde det, men jeg er ikke sikker ellers. Det eneste 4 player split screen racing spillet jeg har til konsoll er rallysport challenge.

takker, satt å spilte Ralli sportchallenge i kvell sammen med 3 kamerater, fanntastisk bra spill:D men forsetter jakten på et litt mer modernt bilspill me 4 player split-screen.

Lenke til kommentar
Fifa09! Selvfølgelig hvis man er fotballinteressert. Eller ikke. Uansett kongespill :D

+1

Dette spillet kan nytes av personer som hverken er fotball eller spill interessert!

Er selv ikke så veldig fotball interessert, men har hatt det mye morro med dette spillet.

Lenke til kommentar
Som nevnt tidligere i tråden er Castle Crashers et helt genialt coop spill. Med tanke på variasjonen i de 20+ karakterene som er med i spillet kan man spille det ganske så lenge uten at det blir for repetativt :D

Må seie meg einig her. Fantastisk multiplayer spel, både online og på samme skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...