Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Her er en saftig liste med alle Xbox 360 spill som har 4spillermodus 4 Player Xbox 360 Games Nesumar Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 finnes det bil spill med opp til 4 spillere på den skjerm? I Project Gotham Racing 2 gikk det an, vet ikke om det går an på 3'ern. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Her er en saftig liste med alle Xbox 360 spill som har 4spillermodus 4 Player Xbox 360 Games Nesumar Virker litt mangelfull da. Halo er blant annet ikke nevnt. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Her er en saftig liste med alle Xbox 360 spill som har 4spillermodus 4 Player Xbox 360 Games Nesumar Virker litt mangelfull da. Halo er blant annet ikke nevnt. Så det i ettertid, men det er jo en grei side uansett. Halo vet han jo om osv. Kan være noen spill han aldri har hørt om så frister, så er det jo bare å klikke på navnet så får man mer informasjon. Nesumar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 finnes det bil spill med opp til 4 spillere på den skjerm? Halo 3, Unreal Tournament 3 og Call of Duty 4 er de jeg vil anbefale. Ingen over disse tre, og ingen ved siden. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Les spørsmålet litt nøyere Anyway, jeg kommer ikke på noe, mordi sa at pgr 2 hadde det, men jeg er ikke sikker ellers. Det eneste 4 player split screen racing spillet jeg har til konsoll er rallysport challenge (tar ikke med mario kart type spill da). Endret 11. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har Gears of War 2 og nyeste COD, men hadde gjort seg med noen flere Må vere spill som kan spilles av 4 på en xbox! De spillene jeg nevnte fyller alle kriteriene dine ... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vet ikke helt hvem du snakker om her, men spilla du nevnte fylte i alle fall ikke kriteriene til Sleva. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Unreal Tournament 3, Halo 3 og Call of Duty 4. Alle tre støtter fire spillere lokalt, som er det trådstarter spør om, og som jeg svarte. Endret 11. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Major leggbæsj Lakus... finnes det bil spill med opp til 4 spillere på den skjerm? Halo 3, Unreal Tournament 3 og Call of Duty 4 er de jeg vil anbefale. Ingen over disse tre, og ingen ved siden. Du svarte på Sleva sin post... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det var faktisk ganske tilfeldig, da det var den posten jeg trykket på etter å ha lest noen poster når jeg skulle svare Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Les spørsmålet litt nøyere Anyway, jeg kommer ikke på noe, mordi sa at pgr 2 hadde det, men jeg er ikke sikker ellers. Det eneste 4 player split screen racing spillet jeg har til konsoll er rallysport challenge. takker, satt å spilte Ralli sportchallenge i kvell sammen med 3 kamerater, fanntastisk bra spill:D men forsetter jakten på et litt mer modernt bilspill me 4 player split-screen. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fifa09! Selvfølgelig hvis man er fotballinteressert. Eller ikke. Uansett kongespill Lenke til kommentar
Partyfillip Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Bomberman er det jo 4 player på. Her blir heller ikke skjermen delt inn i 4 små ruter, så det er nok en fordel. Enkelt og genialt arcadespill !! Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Virtua tennis 3 regjerer hardt her i gården når 4 kontrollere er i bruk iallefall. Jævlig bra spill. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fifa09! Selvfølgelig hvis man er fotballinteressert. Eller ikke. Uansett kongespill +1 Dette spillet kan nytes av personer som hverken er fotball eller spill interessert! Er selv ikke så veldig fotball interessert, men har hatt det mye morro med dette spillet. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Som nevnt tidligere i tråden er Castle Crashers et helt genialt coop spill. Med tanke på variasjonen i de 20+ karakterene som er med i spillet kan man spille det ganske så lenge uten at det blir for repetativt Lenke til kommentar
arv Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Som nevnt tidligere i tråden er Castle Crashers et helt genialt coop spill. Med tanke på variasjonen i de 20+ karakterene som er med i spillet kan man spille det ganske så lenge uten at det blir for repetativt Må seie meg einig her. Fantastisk multiplayer spel, både online og på samme skjerm. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har kjøpt Scene It? Lights Camera Action i helgen, og det var flott med 4 spillere. Jeg har et spørsmål, forresten. Selges oppfølgeren uten kontrollerne? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Den nyeste gjør det ja!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå