Joachim_F Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Her er de første detaljene om Dead Space-utviklerens neste spill. Les mer Lenke til kommentar
Soth Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bæsj. Jeg hadde håpet på noe med mindre slossing. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg gleder meg til dette her jeg Har ikke PS3 så får ikke God of War 3 med det første, så da tar man det man får. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Konseptet og ideen er bra, men nå gjenstår det å se om de kan levere det de lover. Håper isåfall det, for en mix mellom de to spillene frister mye. Nesumar Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hm, hadde sett for meg mindre slossing, litt mer likt Penumbra. Så ikke for meg GoW elementer. Men men, blir spennende dette. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Synes det høres veldig spennende ut. Kommer til å følge med på dette spillet fremover Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Betyr dette ps3 eksklusivt? Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Synd det ikke finnes noen gameplay videoer enda.. Men dette er noe jeg kommer til å følge med på! Håper de får til kontrollene skikkelig da, det var det som irriterte meg mest med Dead Space. Det gikk aalt for seigt for min del. <_< De har i hvert fall bevist at de kan lage groteske monstre og miljøer, så jeg har høye forhåpninger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Betyr dette ps3 eksklusivt? Hadde du lest artikkelen hadde du ikke lurt på det Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kontrollene er identiske to God of Wars kontroller Copy/paste? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dead space var jo fjorårets beste spill ved siden av Fallout 3 for min del. Dette skal følges med på ! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 høres veldig spennende ut, håper de klarer å gjøre et veldig bra spill ut av dette. skal følge med på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå