Mokko Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hey all! We’re pleased to introduce our first batch of add-on content for Call of Duty: World at War – Map Pack #1! This pack includes 3 new multiplayer levels: Nightfire, Knee Deep and Station. It is intended to bring you a variety of different MP environments - from the dark streets of Berlin in “Nightfire” (pictured below), to the lush Pacific jungles in “Knee Deep,” to a bombed-out subway platform in “Station.” The fourth piece of content in Map Pack 1 expands on the oh-so-popular Nazi Zombie bonus mode that shipped with the game. This new level, named “Verrückt” (Zombie Asylum), splits your team up as you cooperatively battle wave after wave of undead Zombie soldiers. It features new weapons, electroshock defense systems and a Perks-a-Cola machine for purchasing multiplayer PERKS to combat the Zombie horde! We hope you enjoy our first map pack, and promise there’s more to follow. Map Pack 1 is slated to hit this March – go here for more details! Regards, -JD & The Treyarch Team LINK Endret 11. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 koster den eller er den gratis? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 I kjent CoD stil koster den nok penger ja. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) De 4 nye mapsene til COD4 var gratis. Mener å huske den var inkludert i patch 1.6 Endret 11. februar 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vel, kommer kanskje ann på hvilken platform vi snakker om nå. X360 kartene kostet penger. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ah, glemmer alltid at folk spiller FPS på konsoll jeg. Er ikke denne tråden feilpostet egentlig, ettersom den omhandler både PS3, X360 og PC versjonen? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ser frem til denne da! Begynner å bli litt lei de mappene som er. Zombie-mode er eg PISSLEI....syns det er litt dumt at man ikkje kan begynne på sisst fulførte wave...man blir så lei av de 10 første bølgene at eg nærmest spyr teksturer. Men eit nytt map her kan puste liv i moduset Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ah, glemmer alltid at folk spiller FPS på konsoll jeg. tongue.gif Hvordan kan du glemme det? Var vel en periode hvor en million mennesker var innom og spilte Cod4 på Live i løpet av en dag. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tenker ikke på det* Jeg glemmer det rett og slett fordi de eneste skytespillene jeg spiller på konsoller singleplayer. Og det er få av dem. Og kontrollene får meg til å tenke på hvor mye bedre spillet hadde vært på PC med mus og tastatur... ettersom det er 9x bedre. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå