RakkerUngen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Street fighter 4 er bare litt over en uke unna lansering , hva er dine forventninger til dette spillet? . . . Nå er spillet ute og folk har hatt en sjans til og ha testet dette spillet.. lever det opp til forhåpeningene? eller skuffer det? Endret 23. februar 2009 av RakkerUngen Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er kult Har fullversjonen og testet et par kamper igår. Er ikke helt fan av X360 kontrolleren på slike spill, men uten tvil et artig "kompis spill". Ps3 versjonen er bestilt slik at jeg får brukt DS3 kontrolleren Eneste som er irriterende er at computeren spammer disse "super" angrepene sine på Hard... Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 har du fullversjonen? hvordan har du fått til det ? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Personlig håper jeg at hver enkelt figur har et rikelig utvalg av varierte angrep. Reportoaret har vært ganske begrenset i tidligere spill, synes jeg. Tekken 3 er et eksempel til etterfølgelse. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Personlig håper jeg at hver enkelt figur har et rikelig utvalg av varierte angrep. Reportoaret har vært ganske begrenset i tidligere spill, synes jeg. Tekken 3 er et eksempel til etterfølgelse. Antallet angrep er på nivå med de gamle spillene. Tekken og Street Fighter er to veldig forskjellige kampspill, og de bør holdes separate så lenge som mulig. Personlig syns jeg antallet angrep i Tekken er helt meningsløst. Du må jo trene dag ut og dag inn for å i det hele tatt klare å spille på det laveste nivået med en av karakterene, og hvis du ikke har spilt på et par måneder må du i praksis begynne på bar bakke igjen. En av de geniale tingene med Street Fighter serien er at nybegynnere kan hoppe rett inn og spille uten at de føler at de bare trykker tilfeldige knapper (hei igjen, Tekken), men samtidig er det nok dybde i kampsystemet til at folk kan spille det i årevis og fortsatt ha nye ting å mestre. Street Fighter er et godt eksempel på at det enkle ofte er det beste (ikke at det gjør Rema til en attraktiv butikk å handle i, men ordtak kan ikke alltid være riktige). De fleste kampspill av denne typen blir omtalt som "button-mashers". Det uttrykket brukes svært sjelden om Street Fighter. Dette er ikke tilfeldig. Endret 11. februar 2009 av TiLT Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Spillte SF2 Turbo hD remix turbo med noen kompiser som aldri hadde prøvd SF før, button mashingen virket som bare pokker for dem... Men er stort sett enig, det er veldig nybegynner venlig men samtidig ikke... Jeg ser hvertfall veldig fram til spillet.. Jeg vet ikke helt hvem jeg skal maine enda... Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Antallet angrep er på nivå med de gamle spillene. Tekken og Street Fighter er to veldig forskjellige kampspill, og de bør holdes separate så lenge som mulig. Personlig syns jeg antallet angrep i Tekken er helt meningsløst. Du må jo trene dag ut og dag inn for å i det hele tatt klare å spille på det laveste nivået med en av karakterene, og hvis du ikke har spilt på et par måneder må du i praksis begynne på bar bakke igjen. Synd. Mange Street Fighter-kamper ender opp som tre runder med Hadouken-tennis, noe som er ganske kjedelig å se på. Det hadde ikke skadet med litt mer variasjon (ikke nødvendigvis Tekken-nivå, men noe midt i mellom). Flere angrepsvarianter gir større muligheter for taktikk. Det må da være en god ting? Ellers håper jeg Street Fighter IV blir like kjapt og responsivt som forgjengerne. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Antallet angrep er på nivå med de gamle spillene. Tekken og Street Fighter er to veldig forskjellige kampspill, og de bør holdes separate så lenge som mulig. Personlig syns jeg antallet angrep i Tekken er helt meningsløst. Du må jo trene dag ut og dag inn for å i det hele tatt klare å spille på det laveste nivået med en av karakterene, og hvis du ikke har spilt på et par måneder må du i praksis begynne på bar bakke igjen. Synd. Mange Street Fighter-kamper ender opp som tre runder med Hadouken-tennis, noe som er ganske kjedelig å se på. Det hadde ikke skadet med litt mer variasjon (ikke nødvendigvis Tekken-nivå, men noe midt i mellom). Flere angrepsvarianter gir større muligheter for taktikk. Det må da være en god ting? Ellers håper jeg Street Fighter IV blir like kjapt og responsivt som forgjengerne. Ta en titt på de utallige kampvideoene fra SF4 på GameTrailers. Kampene er veldig engasjerende å se på i alle nivåer, fra nybegynnere til eksperter. Har aldri sett kamper degenerert til Hadoukens frem og tilbake. Da snakker vi i så fall om dårlige og veldig defensive spillere. Har spilt en del Tekken 5 på PSP, og følte aldri at jeg ble bedre i det, selv etter å ha spilt det i flere uker. Å slåss på en måte som så bra ut ble jeg straffet for, men å bruke det samme billige angrepet om og om igjen fungerte bra, selv på høyere vanskelighetsgrader. Slike spill skal ikke belønne billige knep, men Tekken gjør det. Min erfaring med Street Fighter er stort sett med Street Fighter Alpha 3 Max, og der fant jeg aldri noen måte å utnytte slike triks, men følte derimot at spillet oppmuntret meg til å slåss på kreative måter (hvis jeg gjentok et angrep flere ganger ville motstanderen lære av det og utnytte denne svakheten). Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har sett de fleste Gametrailers-videoene, faktisk. Inntrykket er at det har blitt noen flere angrepskombinasjoner, men ikke så mange som jeg skulle ønske meg. At det er mulig å være feig/defensiv også i Street Fighter er hevet over enhver tvil. Regner med du har sett denne: ^_^ Personlig synes jeg ikke Tekken belønner billige knep. Har når sant skal sies ikke spilt serien siden 3'ern, så jeg uttaler forsåvidt meg på et noe sviktende grunnlag. Men jeg hadde iallfall ingen problemer med å blokke samtlige av de vanlige angrepene (Eddy inkludert). On topic: Jeg håper utviklerne av Street Fighter IV koker i hop en levelig Dualshock-layout for oss som ikke har råd til Fight Stick'en til Mad Catz. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har prøvd spillet nå, herregud så vanskelig det er å ta Ultra Moves. Har alltid vært tekken-gutt men tenkte å prøve Street Fighter nå. Jeg sjønte raskt at IV er mer avansert enn Tekken Værste er at jeg ikke har HD-TV så jeg har ikke sjans å se hva commandsa er i Command List. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Dem som har spillet, er det mye buttonmashing? Dette irriterer meg på Street Fighter 2 HD på arcade til 360, helt jævlig du må buttonmashe Trodde utviklerene sa at spillet er lett å plukke opp selv for nye i serien, men den gang ei... Sånn så Tekken spillene har jeg kontroll over det jeg gjør, Street Fighter 2 HD arcade har jeg det ikke... Endret 12. februar 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tja, spørs hva du ser i buttonmashing? Hvis du vil vinne ved å bare trykke vilt er det veldig vanskelig. Du må virkelig lære deg angrepene og fordelene/ulempene du har.. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Ifølge EDGE har det blitt lettere å utføre superkombinasjoner. Det klinger bra i mine ører. Ellers skulle ønske utgiveren hadde lagt litt mer arbeid i spillcoveret, istedenfor å kjøre en standard action-pose av Ryu. <_< Endret 12. februar 2009 av Penneknekt Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 IGN er ute med sin omtale HER Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Forventer et fantastisk slåsse-spill, med en fin blanding av retro-feeling og nyskapende samtidig. Utfra videoer og bilder jeg har sett, så ser det ut til at forventningene innfris. Gleder meg stort! Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vurderer om jeg skal ha Ps3 eller 360 versjonen. 1: Trofeer VS Achivements - 360 vinner, Achivements er hakket bedre spør du meg. 2: Kontroller - Ps3 vinner (d-padden) 3: Hdmi kabel VS Komponent - Ps3 vinner (har ikke hdmi på 360) .. 4: folk å spille mot. Hvilken versjon går dere for? Lenke til kommentar
sjømannen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 jeg har bare xbox så det er vel da egentlig ikke noen diskusjon , men jeg er litt skeptisk med den forferdelige D-paden til xbox.. men ellers så blir det nok bra! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan er det å spille med ps3 kontrollen kontra fight pad? Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Skal mye til for at det overgår street fighter 2 for min del, men blir nok kjøp uansett. Syns ikke det så alt for bra ut på videoen over, men skal sjekke litt mer rundt før jeg kjøper det. Matsini Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Skal mye til for at det overgår street fighter 2 for min del, men blir nok kjøp uansett. Syns ikke det så alt for bra ut på videoen over, men skal sjekke litt mer rundt før jeg kjøper det. Matsini Hvis du refererer til videoen som Penneknekt postet, så er ikke den fra Street Fighter 4. For å se hvordan SF4 faktisk ser ut bør du heller ta en titt på videoene hos GameTrailers: http://www.gametrailers.com/game/5667.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå