AltF4 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg skal starte et nytt spill i Fable 2 nå som Knothole Island har kommet ut, men for å gjøre det litt lettere for meg selv tenkte jeg at jeg skulle overføre pengene jeg har på min hovedkarakter nå til min nye ved å enkelt å greit gifte pengene karakteren har til en venn over Xbox LIVE og få vennen til å sende de tilbake. Greia er at jeg eier omtrent alt som er av hus i spillet, og tjener helt rått, så om noen vil ha noen av penga jeg har tjent i spillet er jeg ikke gnien! Litt må man jo få igjen for jobben Gamertagen min er HellBrendy, bare å adde meg som venn. Og husk: fiender er noe man får, venner er noe man må kjøpe seg! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 FAble 2 er genialt. Først tjukkhetsposten og nå denne.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvor mye er halvparten da, og er det mye ansett i spillet? Bare lurer hehe, har verken Xbox360 eller Fable 2! Nesumar Lenke til kommentar
Forked Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg kan sikkert bistå i kveld.. legg til "kj3til". Regner med å signe inn rundt 18:30-19. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå