Tangeter Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dro ofte til utlandet da jeg var mindre og husket plutselig på en arcade fighter som jeg støtt stod og spillte. Eneste jeg husker er to av characterene der den ene var av en slags punker-type som kastet rundt et slags sirkulært blad med en kjetting festet til den, den andre char'en var en svær type som kunne angripe med et overdimensjonert bønnesmykke (buddhistisk, tråd med svære kuler av lik størrelse tredd på). Noen som kan grave noen minner fram eller? Var ikke så gammel at jeg husker tittelen, tror nesten at det var før jeg hadde lært å lese . Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sannsynligvis Mortal Kombat men her er en liste over den typen spill for Amiga. Liste. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Tror egentlig ikke det er mk faktisk, husker bare ikke det sirkelbladet som noe jeg senere har sett i serien. Foresten, lo @ sig'en din, den historien var oscar kvalitet i sin egen verdi. Lenke til kommentar
Elvin Atombender Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Var d ett vs. spill ala Tekken, Mortal Kombat og Street Fighter eller scrolling fighter som Final Fight og Double Dragon? Kan d være ett av Samurai Shodown, Art of Fighting eller Fatal Fury spilla du mener? Endret 11. februar 2009 av Lasso Lasse Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Mulig det, det var definitivt en vs fighter. Skal sjekke de su listet opp. Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Sånn i tilfelle du ikke har funnet ut av det enda, jeg tror jeg det må være et spill i Samurai Shodown serien: Skjul Endret 25. april 2009 av KMK Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=885 Lenke til kommentar
tasjlbaill Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 du har nok snubla innom en av de tusen versjonene av halvgammelt street fighter. Punkern me kjettingen heter Birdie: http://strategywiki.org/wiki/Street_Fighte...aracters/Birdie Spillet er nok Street Fighter Alpha (+ en myriade av mulige endinger) eller Street Fighter Zero (+ enda flere mulige endinger) tror jeg Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tror KMK vant =) Samurai showdown passer presis til beskrivelsen. Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det helt sikkert et SNK spill. SamSho eller Fatal Fury. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå