iharal3 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Kvar gong eg skal f.eks invitere folk til party er det rett og slett ikke mogleg(?) Det kommer bare cannot connect to XBOX LIVE party. Det er bare nokon spillare dette går med. Rundt 4/5 av spelarane går heilt fint. Men det er med bestemte folk det skjer heile tida. Det går heller ikke ann å spille med dem. Men om f.eks en venn av meg inviterer meg til game og han inviterer han vennen min som eg ikkje kunne spele med. så går det helt fint. Kanskje dette er utruleg dårlig fortalt men det var så godt eg klarte å forklare det. Forhåpentlegvis kanskje noen anar ka eg pratar om og kan gje meg eit svar? Endret 10. februar 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du eller noen av vennene dine har garantert NAT Strict. Dette gjør at dere ikke kan joine hverandres spill, være i party med hverandre osv. Bare skift til NAT open, så fikser det seg . Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Du reddea akkurat dagen min Korleis gjer eg det? Endret 10. februar 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du reddea akkurat dagen min Korleis gjer eg det? It`s simple,we,uh,kill the Batman Du finner mange retningslinjer,google er din venn.. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du reddea akkurat dagen min Korleis gjer eg det? Skal jeg være helt ærlig, har jeg ikke peiling. Sikkert veldig betryggende . Jeg fikk det til hjemme etter timer med googling og stress, men det varier mye fra router til router. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Gjer man det på xboxen, dataen eller ruteren då? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gjør det på routeren via dataen. Tror du må logge inn på routeren og ordne noen porter. Google litt . Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det letteste er å aktivere UPnP på routeren. Hvis ikke dette fungerer må du sette opp NAT-regler manuelt. Det finnes guider for alle slags routere på portforward.com Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Veldig enkelt satt opp med hensyn til Strict NAT-tilkoblinger. Lenke til kommentar
Aashild_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei sveis .. som sagt er det nat setting som er problemet. Du må åpne port 88 og 3074. Dette gjør du på routeren. Først sjekker du ipen på xboxen inne på network settings. Deretter bruker du game and application settings på routeren for å åpne portene på xboxen. Lagt til 2 bilder. Dette er en helvettes affære hvis du ikke har gjort det før Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Xbox Live ligger vel der fra før av, så du trenger sikkert ikke lage en ny og kalle den "Xboks" som han over her som snakker med Allah på MSN har gjort. * TCP 80 * UDP 88 * UDP 3074 * TCP 3074 * UDP 53 * TCP 53 Det er portene du trenger. Og ja, det er en litt trøblete jobb hvis du ikke har gjort det før. Du kan eventuelt ringe Internettleverandøren og be dem gjøre det for deg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Trur bare eg får klare meg med litt trøblete internett. Å bruke fleire timar på dette er ikkje noke eg orkar. Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du kan i hvert fall prøve å slå på UPnP på routern. Det er gjort i en fei, og funker i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Edit: Dobbel-post Endret 13. februar 2009 av rekyl Lenke til kommentar
Aashild_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Trur bare eg får klare meg med litt trøblete internett. Å bruke fleire timar på dette er ikkje noke eg orkar. Nei ! ikke gi opp ! Det er sånn det begynner ... nå marsjer rompa di inn på routern og fiks det. Man får faktisk IRL achivement når man klarer det. Regner med du har vært innpå routern før og vet hvordan man kommer seg dit ? Hvis ikke så se på bildet under... Det er ofte å bare skrive denne din tilsvarende adresse i browseren din. Ved trådløst må du ha passord. Med kabel er det ofte du slipper. Still mere spørsmål kanskje jeg til slutt samler allt i en guide. Jeg har virkelig gjort dette før og veit om mye feil som du kan møte. Men først av alt.. se til at problemet ligger hos deg ! Kjør på x-box --> My xbox -- console settings --- network settings --- test xbox live connection ... hvis du ikke får opp en advarsel om strict nat osv så bør det være iorden. Sjekk også IP adressen til xboxen mens du er der inne. configure network ! Endret 13. februar 2009 av Aashild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå