Kjetil.. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei, lurer veldig på hvordan man bruker console commands til left 4 dead på local server og slikt. med console commands tenker jeg på spawn tank og slike ting. På local altså. Kom over denne siden! men fattet ikke stort mer. Prøvde aktivere i mouse å keyboard. Så lagde jeg en local men fikk ikke opp noe kontrollpanel med og trykke ~. Lurer på om jeg ikke har misfortstått noe? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Norske tastatur har ikke ~ den tasten, så det du må gjøre for å få opp console er: Velg spillet i steam så trykker du høyreklikk -> properties -> Set lunch command eller noe i den dur så skriver du opp i tekst feltet "-console" uten " Endret 10. februar 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Norske tastatur har ikke ~ den tasten, så det du må gjøre for å få opp console er:Velg spillet i steam så trykker du høyreklikk -> properties -> Set lunch command eller noe i den dur så skriver du opp i tekst feltet "-console" uten " Takk for svar. prøver nå Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 hvordan får jeg opp console ingame? har console i meny systemet men får det ikke opp ingame Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Velg spillet i steam så trykker du høyreklikk -> properties -> Set lunch command eller noe i den dur så skriver du opp i tekst feltet "-console" uten " Og når du skal ha opp console ingame gjør du følgende, skriv dette inn i console:bind F10 toggleconsole Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hey, Iskall, takk! Det visste jeg ikke. Fungerer det for CSS, TF2, HL2 osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fungerer det for CSS, TF2, HL2 osv ? Vet det funker i CSS og HL2, TF2 er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Det funket. tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå