Hofer Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Emnetittelen sier vel det meste, savner å dure rundt i en doning på PS3'en min.. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Burnout Paradise. Veldig bra! ^_^ Lenke til kommentar
virulence Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Burnout Paradise. Veldig bra! ^_^ Støtter den. Det nye Motorstorm virker også bra, det lille jeg har prøvd. Kult med splitscreen! Endret 10. februar 2009 av Bunad Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg regner med at å anbefale Prologue er unødvendig? Selv har jeg forsøkt å døyve smerten med blant annet Ferrar Challenge, men det kan ikke på langt nær måle seg med GT. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg regner med at å anbefale Prologue er unødvendig? Selv har jeg forsøkt å døyve smerten med blant annet Ferrar Challenge, men det kan ikke på langt nær måle seg med GT. Prologue er og blir en prolog Lenke til kommentar
codex83 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 jeg anbefaler Race Driver: Grid"™ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Anbefaler i alle fall å laste ned demo på Grid og Burnout: Paradise. Personlig synes jeg Grid er det beste av de to spillene, Burnout er litt vel arkade. GT5: Prologue er heller intet dumt kjøp (tolker det dit at du ikke har det), finnes mange timer god underholdning der. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ta deg en tur til paradise city i mellomtida! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ta deg en tur til paradise city i mellomtida! Where the grass is green and the girls are pretty? Burnout blir for arkadeaktig for min del. Simulatorbilspill er vel det trådstarter etterspør? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, er ikke ute etter noe arcatebilspill da kan jeg jo lik så godt kjøpe meg NFS xD Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Race Pro, eller Forza 2 EDIT: Ja dette var Sony delen av forumet ja Endret 12. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Race Pro, eller Forza 2 EDIT: Ja dette var Sony delen av forumet ja Liten tabbe der, du...But nobody's perfect...Hehe.. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Prøvde demoen av Race Driver: GRID nå, virket lovende er det mange timer spilling ca. på RD:GRID? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå