Gå til innhold

Call of Duty 4 - Problem

Anbefalte innlegg

Har plutselig nå fått et lite problem. Mens jeg spiller Cod4 for tida har spillet det med å plutselig bli svart i rundt 5+ sekunder og så komme tilbake, eller avslutte seg selv. De gangene spillet avslutter for jeg beskjed om at skjermdriver x har sluttet å virke, og vil bli gjenopprettet. Har ikke testet andre spill grundig, så kan hende dette ikke har noe med Cod4 å gjøre. Senere da jeg prøvde Age of Conan, hadde jeg problemer da også(ekstrem lagg igjennom alle klipp før spillet og ved loginscreen, samt ingame. Vet ikke om disse to problemene har noe til felles, men håper på svar :unsure: ;)

På forhånd, takk :rolleyes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis vifta er ødelagt er det ikke rart at spillene lagger. kortet blir jo altfor varmt!

Og det er ikke mulig for viftene i kabinettet å holde kortet kjølig. Rart at ikke kortet har sagt takk og farvel...

Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt en ny vifte så fort som mulig, og ungått å spille krevende spill inntil du fikk den. Hvis ikke er det mest sannsynlig at du må punge ut for et nytt grafikkkort.

Endret av VIGGO123
Lenke til kommentar

Men det er vifta på skjermkortet som er ødelagt eller?

Det hjelper faktisk ikke så veldig mye med de andre viftene i kabinettet. Jeg vil anbefale deg å laste den speedfan, for å sjekke temperaturen på kortet. Det er vanligvis ikke bra for kortet hvis det ligger på over 80*C

Endret av VIGGO123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...