Gå til innhold

hvor få tak i billig 360

Civilix

Anbefalte innlegg

Hei,

Boxen min fikk her om dagen den fryktede RROD, sansyndligvis etter noe som forårsaka strømbrudd i huset mitt.

Feilkode 0020, som jeg ikke har funnet ut hva betyr.

Men da må jeg kjøpe meg en ny nå, siden jeg har alt tilbehør tenker jeg bare på å få boksen så billig som mulig, noen forslag hvor jeg kan kjøpe? Og er det noen som fortsatt selger core utgaven? (jeg er ikke intressert i å kjøpe en brukt)

Tar også imot tips om butikker i Telemark/Buskerud/Oslo hvis noen vet om et sted det er tilbud(jeg kjører stadig vekk rundt omkring i de fylkene i jobbsammenheng)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Boxen min fikk her om dagen den fryktede RROD, sansyndligvis etter noe som forårsaka strømbrudd i huset mitt.

Feilkode 0020, som jeg ikke har funnet ut hva betyr.

Men da må jeg kjøpe meg en ny nå, siden jeg har alt tilbehør tenker jeg bare på å få boksen så billig som mulig, noen forslag hvor jeg kan kjøpe? Og er det noen som fortsatt selger core utgaven? (jeg er ikke intressert i å kjøpe en brukt)

Tar også imot tips om butikker i Telemark/Buskerud/Oslo hvis noen vet om et sted det er tilbud(jeg kjører stadig vekk rundt omkring i de fylkene i jobbsammenheng)

kjøpe Arcade kunne jo vært en ide?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hvorfor ikke garantireparasjon?

Det koster nesten 800 kroner å få den reparert når den ikke er innenfor garantitiden. Det kan være fristende å heller kjøpe en splitter ny til 1000 kroner, med langt lavere risiko for RRoD, samt lavere støynivå.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe som heter utenfor garantitiden enda her i Norge. Xbox 360 kom ut i November 2005, og her i Norge har vi fem års reklamasjonsrett. Det vil si at alle konsoller er dekket minst til November 2010, så om du ikke har åpnet den selv er det bare å sende den inn og sende alle regninger du eventuelt mottar rett tilbake med ett utdrag fra loven over alle lover.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det stemmer, arcade er Jasper.

Benyttet med av Arcade tilbudet til gamestop forrige uke, kjøpte den pluss en pakke med 60gb hdd, headset og 3mnd live gold til 699. Plutelig hadde jeg en xbox 360 pro JASPER med 3 mnd live gold til 300kr ++ mindre enn det den egentlig koster. Helt glimrende :)

Man får forsåvidt også med 3 spill med arcade, Sonic tennis greier (har ikke testet), lego indiana Jones (ganske underholdene) og kung fu panda (morsomt :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...