rbr Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) bruker en g-15 logitech. holder med bordet som underlag. funker helt fint det. musemattene sklir alltid avsted Endret 12. februar 2009 av rbr Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 For tiden går det i Logitech G9 og steelseries 4d? uansett så er det en helt og kombo men det funker liksom bare soso egentlig! G9 er kjempe bra er muse matta som er problemet da! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Corepad XXXL: Sinnsykt digg matte, med plass til tastatur og mus på samme underlag, ikke noe frysing pga plastikk/glass underlag eller vondt i håndleddet pga kanter her nei! MS IE 3.0: Trenger jeg si mer enn dette prakteksemplaret av en mus? Har en G5 i skuffen, men middlemousebutton er jo et mareritt på disse musene! Endret 13. februar 2009 av Rookie Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 På begynnelsen av 2000-tallet hadde mus og tastatur hos meg en gjennomsnittlig levealder på ca én mnd. Markøren på alle de optiske musene jeg prøvde hadde en lei tendens til å plutselig hoppe opp til et av hjørnene av skjermen. Du kan bare tenke hvor ufattelig irriterende det må være… Jeg kjøpte MX1000 da den kom ut (og jeg bruker den enda på min sekundære PC) i kombinasjon med en Icemat. Disse to fungerte utmerket sammen, og jeg tør rett og slett ikke å gå tilbake til ordinære optisk mus (altså de med rødt lys under). Nå bruker jeg en MX3200 og samme Icemat. Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) SteelSeries QcK+ og SteelSeries Ikari Optical. Herlig kombinasjon, men både musematta og musa begynner å bli slitt. Blir nok Roccat Kone neste gang. Brukte opprinnelig en MS IE 3.0, men ble så utrolig lei av "3.0-hoppet" i CS. Endret 13. februar 2009 av tomf Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Icemat og Intelli 3.0. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg bruker Razor Mantiz Controll matte og logitec MX518 mus på toppen, hatt dette i lenge, og ingen planer om å bytte ut med det første Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 bruker en g-15 logitech.holder med bordet som underlag. funker helt fint det. musemattene sklir alltid avsted Hvis musemattene alltid sklir avsted, hvilke musematter har du brukt da? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hvis musemattene alltid sklir avsted, hvilke musematter har du brukt da? Det stussa jeg litt på også. Alle mine matter sitter som støpt, være seg det er Steelseries i metall eller stoffmatter med gummi. Alle er dekt med et eller annet gummistoff under, som gjør at det nærmest "klistrer" seg til bordet. Det kan bli bra hektisk i spillsituasjoner, men jeg har fortsatt til gode å oppleve at noen av alle de mattene jeg har testet har flyttet på seg under bruk. Endret 14. februar 2009 av BoardkilL Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvis musemattene alltid sklir avsted, hvilke musematter har du brukt da? Det stussa jeg litt på også. Alle mine matter sitter som støpt, være seg det er Steelseries i metall eller stoffmatter med gummi. Alle er dekt med et eller annet gummistoff under, som gjør at det nærmest "klistrer" seg til bordet. Det kan bli bra hektisk i spillsituasjoner, men jeg har fortsatt til gode å oppleve at noen av alle de mattene jeg har testet har flyttet på seg under bruk. .... foruten de deilig musmattene fra DELL da... *ler seg skakk ihjel* har en haug av disse på skola som vi kaster frispee med før vi begynner 3d leksjonene Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 De musemattene er eg så heldig over å bruke på jobben. Det som egentlig får den til å skli er rusk og rask under, ellers sitter den relativt godt på bordet. Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Her er det et stykk Logitech M-BZ105A som okkuperer et stykk herdet lynolbehandlet trebord (fra Biltema ). Fungerer utmerket! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Razer Diamondback 3G Flame Red og Steelseries QcK her i hvertfall. Passer veldig bra sammen Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 logitch mc revolution rett på bordet:) funker fett Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Akkurat nå bruker jeg Logitech MouseMan Optical dual sensor på en Ritual Entertainment Counter Strike: Condition Zero musematte. Skal ha meg enten Logitech G9 eller MX518 på Steelseries 5L eller QcK. Endret 19. februar 2009 av Dofty Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Roccat Kone-mus og Roccat Sense-musematte Fungerer veldig bra. eg au. Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Steelpad 5L + G5 2007 = Perfekt kombinasjon Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Skjul Steelpad 5L + G5 2007 = Perfekt kombinasjon Lillebroren min har den der. Den lukta fordervet Pringles i flere uker etter han kjøpte den... Endret 10. mars 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sier litt om broren din.. Min lukter ingenting Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Den luktet slik ut av esken da, dude! Bare lurte på om din hadde samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå