Gå til innhold

Museunderlag (og hva man har oppå)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Corepad XXXL:big_1163000956.jpg

Sinnsykt digg matte, med plass til tastatur og mus på samme underlag, ikke noe frysing pga plastikk/glass underlag eller vondt i håndleddet pga kanter her nei!

MS IE 3.0:gm_productdetails_ime3.jpg

Trenger jeg si mer enn dette prakteksemplaret av en mus?

Har en G5 i skuffen, men middlemousebutton er jo et mareritt på disse musene!

Endret av Rookie
Lenke til kommentar

På begynnelsen av 2000-tallet hadde mus og tastatur hos meg en gjennomsnittlig levealder på ca én mnd. Markøren på alle de optiske musene jeg prøvde hadde en lei tendens til å plutselig hoppe opp til et av hjørnene av skjermen. Du kan bare tenke hvor ufattelig irriterende det må være…

Jeg kjøpte MX1000 da den kom ut (og jeg bruker den enda på min sekundære PC) i kombinasjon med en Icemat. Disse to fungerte utmerket sammen, og jeg tør rett og slett ikke å gå tilbake til ordinære optisk mus (altså de med rødt lys under). Nå bruker jeg en MX3200 og samme Icemat.

Lenke til kommentar
Hvis musemattene alltid sklir avsted, hvilke musematter har du brukt da?

Det stussa jeg litt på også. Alle mine matter sitter som støpt, være seg det er Steelseries i metall eller stoffmatter med gummi. Alle er dekt med et eller annet gummistoff under, som gjør at det nærmest "klistrer" seg til bordet.

Det kan bli bra hektisk i spillsituasjoner, men jeg har fortsatt til gode å oppleve at noen av alle de mattene jeg har testet har flyttet på seg under bruk.

Endret av BoardkilL
Lenke til kommentar
Hvis musemattene alltid sklir avsted, hvilke musematter har du brukt da?

Det stussa jeg litt på også. Alle mine matter sitter som støpt, være seg det er Steelseries i metall eller stoffmatter med gummi. Alle er dekt med et eller annet gummistoff under, som gjør at det nærmest "klistrer" seg til bordet.

Det kan bli bra hektisk i spillsituasjoner, men jeg har fortsatt til gode å oppleve at noen av alle de mattene jeg har testet har flyttet på seg under bruk.

.... foruten de deilig musmattene fra DELL da... *ler seg skakk ihjel*

har en haug av disse på skola som vi kaster frispee med før vi begynner 3d leksjonene

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...