Materie Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Så, jeg så den fine pollen her angående hva slags mus man mener er den beste. Ikke like viktig, men fortsatt ganske interessant er hva slags underlag man bruker, og hvorvidt musa funkgerer godt mot underlaget. Altså: Hva slags museunderlag bruker du, og hvilken mus bruker du oppå det? Selv bruker jeg Steelseries SX, en musematte av aluminium, med veldig lite motstand og stor størrelse. Og selvfølgelig det beste med den - jeg trenger ikke å bytte på grunnlag av slitasje med det første^^ Musa er en Razer DeathAdder, og de to går godt sammen. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg bruker en "matte" i hard plastikk som skal visstnok være bra til gaming. Men jeg liker ikke det så godt og planlegger å skifte til noe annet. Så jeg kommer nok til å følge med på hva som skrives i denne tråden! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Razer Lachesis mus og en Razer Destructo musematte. En ubeskrivelig god kombinasjon. Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Selv bruker jeg Icemat og Logitech MX510. Har brukt det i flere år og syns det er en veldig god kombinasjon. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Steelseries thick (eller noko sånt.. den er svær!) og razer deathadder Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Steelseries thick (eller noko sånt.. den er svær!) og razer deathadder Kan det være QcK Heavy? Den er i alle fall svær, tjukk og myk. Digg matte. Selv bruker jeg litt forskjellig, men som oftest går det i Steelseries SX Pro Gaming. Som Materie nevnte, en stor og god matte i aluminium. Meget glatt og rask, og ufattelig slitesterk. Med mindre du skulle være uheldig og bøye den på noe vis, mistenker jeg at den holder omtrent uendelig. I skrivende stund bruker jeg imidlertid en Qpad|CT. Relativt stor stoffmatte med behandlet overflate, slik at den føles litt som plast. Ikke like rask som SX-en, men mykere og mer behagelig ellers. Musa akkurat nå er en Microsoft SideWinder X8, som vel skal komme i salg ganske snart. Snasen mus, til tross for at den er trådløs. Ellers går det mest i Roccat Kone og Logitech G5. Endret 10. februar 2009 av BoardkilL Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Roccat Kone-mus og Roccat Sense-musematte Fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har en Roccat Kone mus, underlaget mitt er Steelseries QcK Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 MX510 rett på bordet. Musematte er for pingler og cheaters. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Microsoft Sidewinder og Razer Mantis Speed Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Telletråd Bruker Icemat v2 og Logitech mx518, fungerer supert sammen. Også tåler begge to utrolig mye juling. Har hatt begge i mange år. Kjøper gjerne begge to på nytt om jeg må. Edit: ble masse "begge", men jeg orker ikke omformulere meg. Endret 10. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
codex83 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 QcK steel musmatte, helt svart med bare logo'n i hjørne. Meget pen og meget god å bruke Logitech mx510 er jeg 100% fornøyd med Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Roccat Kone og Roccat Sense. Verdig vinner Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva med poll? Selv bruker jeg en Razer Mantis Control i kombinasjon med en Logitech G9. Og et Steelkeys 6G tastatur. Lenke til kommentar
Zomfg Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 MX510 rett på bordet. Musematte er for pingler og cheaters. +1 MX310 rett på bordet Har aldri likt å bruke optisk/lasermus på musematte, men har ikke prøvd "proffe" matter ordentlig da. Lenke til kommentar
Sophonax Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Personlig kjører jeg min MX518 rett på sofaen for øyeblikket. Men når jeg får den nye PCen min, går det tilbake til Siberia Icemat v1. Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har en "Golden Laser" musematte fra Clasern...kostet ingenting og fungerer perf. Tynn og finn, med et selvklebende underlag av en eller annen sort...vakkert kjøp:) Som mus bruker jeg en G5 Lasermouse fra Logitech:) Happy med den og^_^ Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 SteelSeries QcK+ myk matte og Roccat Kone som mus herlig mus tbh. Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 QcK heavy og Razer Deathadder, fungerer bra sammen. QcKen er den beste musematten jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå