BigRazer Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Når jeg skriver den cache koden, blir spillene mine borte å? Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Når jeg skriver den cache koden, blir spillene mine borte å? Nei jeg har selv skrevet den koden, det eneste slettes er op oppdateringer til alle spillene dine. uansett så så jeg ikke noe forkskjell etter jeg hadde gjort det Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Selv har jeg opplevd at plutselig kan Halo 3 gå i "sakte film" i et par sekunder før det går videre i normalt tempo, skje rspesielt på online delen. Noen som kan forklare meg hvorfor. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Halo bør i alle fall ikke legges inn på xboxen på grunn av at det ligger i spillkoden at om du har harddisk så lastes banen inn på den automatisk. Derfor tar det ta lenger tid når du legger inn spillet, fordi det må lastes fra harddisken igjennom cashen og så til harddisken igjen . Småteit og burde vært patcha spør du meg... Sikkert samme på fable 2 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja, er jo så stille når det ligger på hardisken. Lenke til kommentar
hakloev Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har også noen problemer med Far Cry 2! Noen ganger har det "hickups" og henger litt igjen, og andre ganger stopper det bare helt og jeg må ta omstart på konsollen! Til info er spillet innstalert på HDD og jeg har nyeste NXE-oppdatering. Konsollen er en Elite kjøpt november/desember 2008. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har også noen problemer med Far Cry 2! Noen ganger har det "hickups" og henger litt igjen, og andre ganger stopper det bare helt og jeg må ta omstart på konsollen! Til info er spillet innstalert på HDD og jeg har nyeste NXE-oppdatering. Konsollen er en Elite kjøpt november/desember 2008. Jeg kjøpte også min i den perioden, kan det være noe galt med de nye konsollene, vet ikke om det er noe galt med min men syntes det hakker litt for mye etter min mening Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dere må være de mest pirkete menneskene i historien, sorry for å putte det slik. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Dere må være de mest pirkete menneskene i historien, sorry for å putte det slik. Ja jeg skulle ønsket jeg ikke var sånn xD Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Herregud, fikk mass effect i dag, det hakket jo hele tiden jo, gikk 4 sekunder før det kommer et nytt hakk og plutselig begynner det å hakke midt inne i combat, ikke på tale at dette er normalt , når jeg tenker meg om så merket jeg ikke noe hakking før jeg spilte Fable 2, kan xboxen ha gått varm å ha ødelagt noe sjerkort eller cpu, fordi dette her er jo helt på tryne, men visst noe er galt hvordan kan jeg bevise dette for microsoft, jeg har jo ingen kritisk. feil rød ring eller noe Fy f...En annen ting er at det første spillet jeg prøve når jeg fikk xbox en var kung du panda, da merket jeg ingen ting ikke noe hakke eller ingen tearing, nå har jeg litt av begge deler. HJELP Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Spill uten harddisk. Harddisken skaper i blant problemer har jeg lagt merke til. Saints Row 2 f.eks hakket helt ekstremt til tider mens med bare minnekort var det mye bedre. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Opplever ørsmå slowmotion sekvenser i GTA IV i bilder med mye som skjer. Mulig dette kommer av spillet ikke er optimalisert for HD.. Det kan kanskje også være TV'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå