Gå til innhold

Er det normalt at Xbox 360 spill har hickups(små hakk)

Isvarmt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halo bør i alle fall ikke legges inn på xboxen på grunn av at det ligger i spillkoden at om du har harddisk så lastes banen inn på den automatisk. Derfor tar det ta lenger tid når du legger inn spillet, fordi det må lastes fra harddisken igjennom cashen og så til harddisken igjen ;). Småteit og burde vært patcha spør du meg...

Sikkert samme på fable 2

Lenke til kommentar

Jeg har også noen problemer med Far Cry 2! Noen ganger har det "hickups" og henger litt igjen, og andre ganger stopper det bare helt og jeg må ta omstart på konsollen! Til info er spillet innstalert på HDD og jeg har nyeste NXE-oppdatering. Konsollen er en Elite kjøpt november/desember 2008.

Lenke til kommentar
Jeg har også noen problemer med Far Cry 2! Noen ganger har det "hickups" og henger litt igjen, og andre ganger stopper det bare helt og jeg må ta omstart på konsollen! Til info er spillet innstalert på HDD og jeg har nyeste NXE-oppdatering. Konsollen er en Elite kjøpt november/desember 2008.

Jeg kjøpte også min i den perioden, kan det være noe galt med de nye konsollene, vet ikke om det er noe galt med min men syntes det hakker litt for mye etter min mening

Lenke til kommentar

Herregud, fikk mass effect i dag, det hakket jo hele tiden jo, gikk 4 sekunder før det kommer et nytt hakk og plutselig begynner det å hakke midt inne i combat, ikke på tale at dette er normalt , når jeg tenker meg om så merket jeg ikke noe hakking før jeg spilte Fable 2, kan xboxen ha gått varm å ha ødelagt noe sjerkort eller cpu, fordi dette her er jo helt på tryne, men visst noe er galt hvordan kan jeg bevise dette for microsoft, jeg har jo ingen kritisk. feil rød ring eller noe

Fy f...En annen ting er at det første spillet jeg prøve når jeg fikk xbox en var kung du panda, da merket jeg ingen ting ikke noe hakke eller ingen tearing, nå har jeg litt av begge deler. HJELP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...