Isvarmt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Etter å ha hatt 3 pcer så var jeg egenltig litt lei, nå ville jeg endelig ha noe som IKKE hakket xD. Så jeg gikk å kjøpte meg en Xbox, men hva i huleste! trodde xboxen var så optimalisert at sånne hakke som jeg hadde på pcen ikke skulle forekomme, MEN NEIDA, her humpet det av gårde som en gammel traktor på 3 hjul. Fra tull til seriøst: Men seriøst jeg kjøpte Xbox fordi jeg var lei av at alle pc spill hadde sånne hakk som varte 1/4 sekund når man kom til nye områder osv. Derfor gikk jeg å kjøpte Xbox, helt siden jeg fikk den har jeg hatt akuratt samme problemet. Sånne små hakk(Hickups) når jeg kommer til nye områder. et er ikke alle spill som har dette men COD singleplayer har det, Timeshift, Fable 2 og mange andre, heh, er dette normalt da..... Skal sies at disse hakkene hadde nok blitt oversett av folk flest men jeg har trent opp øye mitt så godt at jeg klarer å se dette xD. Merker dere dette, Altså små hickups når man kommer til mye områder, inn i en kamp osv , kun ett hakk og så kan det gå 3-4 minutter eller mer til neste, de er som sagt så små at mange hadde nok ikke merket de VÆR SÅ SNILL Å LES ALL INFO OVENFOR OG IKKE KOM MED AT DET ER TVEN ELLER KABLER FORDI DET HAR JEG TESTET: HAR HELLER INGEN RED RING OF DEATH, så er dette bare noe jeg må leve med da Eksempler på youtube(IKKE MEG SOM SPILLER) Hells Highway: http://www.youtube.com/watch?v=jVUyr7uE_P8 Fear 2 OG ikke si at dere ikke ser hakkene FOR DA LER JEG xD Takker MEGET for alle seriøst svar Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Og hvor nøyaktig hakker det på disse videoene? Mener du den korte lastetiden (under ett halvt sekund) mellom 2 spillområder? Hvis du ikke vil at spillet skal kunne lastes må du nesten droppe konsoll og data, og spille paintball i skogen. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Og hvor nøyaktig hakker det på disse videoene? Mener du den korte lastetiden (under ett halvt sekund) mellom 2 spillområder? Hvis du ikke vil at spillet skal kunne lastes må du nesten droppe konsoll og data, og spille paintball i skogen. Vet ikke helt men syntes det loader mer på xbox enn på pc kan det være fordi Xboxen har mindre ram? eller er jeg helt på jordet her? Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvilke spill er det du spiller da.. ? Eneste spillet jeg vet om som har nevneverdig hakking er Mass Effect. Har aldri opplevd det selv, men om det skjer 1/4sekund en gang hver halvtime - hva i huleste har det da å si? Lenke til kommentar
Forked Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Legg inn spillene på harddisken og se hvordan det går da. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg spiller mange forskjellige spill: Call of Duty 4(Det jeg merker med dette spillet er at det hakker akuratt på samme sted hver gang) Så det kan nok være loading) Devil May Cry: Ikke Opplevd noe hakking Resident Evil: Ikke Hakking Fear 2: Endel Hakking(nye områder du skal ikke gå så veldig langt før spillet må loade igjen) HAKK! Fable 2: Uansett om spillet er delt opp i soner så hakker det i tilleg til loading zonene Mange andre også da kommer ikke på i allefall mange demoer Ja jeg har prøvd å legge in spillene på Hardisk. En ting er at den første dagen husker jeg ikke å ha opplevd noe særlig hakking, men etter å ha LASTET NED 60 GB med demoer og noen dager senere var det først jeg begynte å blir oppmerksom på det KAN det at jeg har rotet til hardisken ha en innvirkning på hakking, uansett om jeg spillet fra cd så hakker det, og det er jo litt rart at det kan være hardisken som er treg da? IKKE vet jeg men kan det hjelpe å formatere HDD" en???? Har også hørt at Fable 2 DREPER xboxer, det er det spillet jeg har spilt mest så... bare se på google Takker for alle svar Håper å få dette oppklarnet en gang for alle Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 60GB med demoer, det var da også noe å fylle hardisken med. Hakket litt nå og da på Fable 2 hos meg, men sluttet når jeg installerte på hardisk. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg hvilke små lags/loads du sikter til? snakker vi typiske så glitches der texturen må loades eller ? bare sånn små hakk for loading av en ny sone ? for det er da noe som aldri vil bli perfeksjonert i spill, er noe du må leve med. samma f! så og si. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Du kan jo vurdere å slette litt,samt reingjøre cachen til boksen! Kilde Endret 10. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Takker for svar Ja det er sånne hakk som forkommer når jeg kommer til et nytt område eller fiender kommer inn, hvis jeg går tilbake til et område som er lastet så hakker det ikke det, SÅ DETTE er altså normalt da? Jeg har formatert HDD det hjalp nok litt men det er ikke borte, Jeg kan for all del leve med dette så lenge jeg lever med den oppfattningen at jeg har en feilfri xbox og at alle andre også har samme problemet ellers så blir jeg litt misunnelig ?? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Vel jeg opplever det ikke i alle spill, men ja noen. Mass effect er vel det som har plagd meg mest der, mye texture loading og loading midt i noen kamp sekvenser. Vet ikke om det er stort andre jeg kan putte fingeren på, legger som sagt ikke mye merke til det, men jeg er ikke så kresen. sikter ikke til at du er, men vi er alle forskjellige på de punktene Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 hehe er faktisk ganske kresen(kanskje det er grunnen til at jeg startet denn posten), men uansett takker for alle svar skal prøve å leve med disse hickupene Takk igjen Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Typiske "sandbox"-spill som f.e. Oblivion og Fallout 3 har mye hakking fordi det er store områder som lastes i real-time. Det er riktignok lasteskjermer mellom et ute- og et inneområde men beveger du deg ute i det fri må det vel lastes nesten hele tiden. Dette forårsaker selvsagt hakking og t.o.m. full stopp i ny og ne. Slike ting opplever man på generelt vis i alle spill som tilbyr veldig flott og avansert grafikk, samt store uteområder. Det er også avhengig av hvilken "native resolution" spillet bruker. Lenke til kommentar
Forked Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Opplevde tregheter i Fable 2 i går da det tok ganske bra av med kamper inne i en arena (of some sort). Lokal coop og mye som skjedde på en gang. Spillet er lagt inn på harddisken. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Opplevde tregheter i Fable 2 i går da det tok ganske bra av med kamper inne i en arena (of some sort). Lokal coop og mye som skjedde på en gang. Spillet er lagt inn på harddisken. I følge utvikleren funker faktisk F2 bedre når det kjøres direkte fra DVD'en. Det er altså frarådet å installere det på HDD. Det samme gjelder Halo 3. Hadde gjerne lagt inn linken her men da må jeg leite etter artikkelen, og det vet jeg ikke om jeg gidder Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Opplevde tregheter i Fable 2 i går da det tok ganske bra av med kamper inne i en arena (of some sort). Lokal coop og mye som skjedde på en gang. Spillet er lagt inn på harddisken. I følge utvikleren funker faktisk F2 bedre når det kjøres direkte fra DVD'en. Det er altså frarådet å installere det på HDD. Det samme gjelder Halo 3. Hadde gjerne lagt inn linken her men da må jeg leite etter artikkelen, og det vet jeg ikke om jeg gidder HEI der er du inne på noe, jeg merket klar forbedring med å kjøre spillet fra DVD, merkelig spør du meg da Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 HJEEELP! Spilte Halo wars demoen og var plaget med lav fps er dette normalt i halo wars, syntes det gikk litt for seint jeg , men var jo spillbart, har dere opplevd dette i denne demoen? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Oppleve litt framdrops til tider i den demoen ja. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) tror du investerer i en pc istedenfor. Med 2 skjermkort som kjøres med flytende nitrogen. De beste SSD diskene i raid og en vanvittig strømforsyning. Den feteste cpuen også kjølt med flytende nitrogen. Neste hovedkort på markedet som støtter ddr4 minne Så får vi håpe at spilla ikke har en eneste programmeringsfeil edit: du kan jo vurdere å ansette ditt eget team som lager spill til deg? Endret 14. februar 2009 av 530xd Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 tror du investerer i en pc istedenfor. Med 2 skjermkort som kjøres med flytende nitrogen. De beste SSD diskene i raid og en vanvittig strømforsyning. Den feteste cpuen også kjølt med flytende nitrogen. Neste hovedkort på markedet som støtter ddr4 minne Så får vi håpe at spilla ikke har en eneste programmeringsfeil edit: du kan jo vurdere å ansette ditt eget team som lager spill til deg? LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå