mcgroven Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dårlige tider tvinger Sega til å stramme inn livremmen. Les mer Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 veldig synd dette her, men må si at sega har gjort det elendig med spillene sine. i værtfall sonic spillene, er vel de eg har spillt av dem og ingen har vært noe særlig gode etter sonic adventure 2 battle menmen håper no de klarer seg bra gjennom kuttet, vil gjerne se noen gode sonic spill i fremtiden Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 veldig synd dette her, men må si at sega har gjort det elendig med spillene sine. i værtfall sonic spillene, er vel de eg har spillt av dem og ingen har vært noe særlig gode etter sonic adventure 2 battle menmen håper no de klarer seg bra gjennom kuttet, vil gjerne se noen gode sonic spill i fremtiden Sega har slitt med Sonic siden han byttet til 3d. Etter så mange utgivelser er det nesten bare middelmådige Sonic spill i 3d, mens de første 2dspillene er eksempel på at Sega virkelig var gode til å lage spill. Selvom det ser dårligere ut nå Lenke til kommentar
Jarfagylzk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Like greit. Med all driten Sega har spydd ut de siste årene, er det så jeg knapt klarer å unne selskapet livets rett. Selg Sonic til Nintendo og legg ned tullet Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sonic Unleashed har faktisk solgt ganske bra med tanke på hva IGN og Gamespot sa. Jeg elsker det, gameplayet er veldig likt Sonic spillene på Mega Drive, bare bedre Sonic er raskere og det er mindre plattforming. Warehog delene dog... De er vel ok, men passer rett og slett ikke inn. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hadde vært gøy å besøke en slik spillehall i Japan Har ikke gjort det på år og dag. Endret 12. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvis jeg forstår rett så er det flere og flere som må kutte i stabben, og noen har tilogmed blitt lagt ned/gått konkurs. Det er ekstremt synd, siden det går ut over titlene mange sikkert har ventet på. Håper Sega klarer å holde seg på føttene, og klarer å levere nye titler som har større suksess enn det har gjort i det siste. Nesumar Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sega har lenge vært min favorittutvikler, men føler de har sine beste år bak seg nå. De hadde sin største kommersielle suksess i Sega Mega Drive-årene og sin største kunstneriske suksess i Dreamcast-perioden. Eneste spillserien jeg bryr meg om for tiden fra den kanten er Yakuza-spillene. Ellers får jeg fortsette å drømme om Shenmue 3... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Synd for de som jobber for det konsernet men som andre har nevnt har det ikke kommet mye kvalitet fra den fronten på over en "decade". Sega var ett selskap som jeg likte utrolig godt med de tidlige Sonic spilla i sentrum men også andre tittler som Outrun, Shinobi, Altered Beast, Golden Axe osv. Ser ut som selskapet har slitt med å følge utviklinga sånn gameplay messig da det meste de har kommet ut med har vært samlebånd produksjoner av gamle klassikkere og neste uke kommer en samlepakke av deres klassikere i samlinga Sega Megadrive Collection både til 360 og PS3, kanskje flere også. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Utvikler de ikke spill for PC? Om de saa gjoer har de gjort noe kult eller har de noe bra paa gang innen for action sjangeren? Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 De holder på med Alpha Protocol, som er et action RPG. Gleder meg til det, håper det blir bra. Kommer til PC/X360/PS3 Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Lag en nøyaktig kopi av Sonic 3, kun med grafikk anno 2009, og de er sikret 400 kr fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå