bRRx Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Topic sier vel det meste Endret 10. februar 2009 av mYssen Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Oooh, en ny runde av "gjett hvilket spill han snakker om"! Jeg begynner: Super Mario? Edit: Oooh, jeg skjønner spørsmålet nå. Litt godt kamuflert bare. Får prøve å legge til noe konstruktivt til tråden: Tror ikke egeninnstilte soundtracks er noen særlig prioritet hos de ulike utviklerne. Hvis dette er viktig for deg vil jeg anbefale deg å skrive til dem direkte og foreslå det. Endret 10. februar 2009 av TiLT Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Killzone 2 multiplayer vil støtte in-game musikk, og jeg tror Motorstorm: Pacific Rift støtter det også, jeg tror flere sony eksklusive spill vil støtte in-game musikk, du vil nok se det i flere spill i framtiden. Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 synes fifa og slike spill burde fått fingen ut ! Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) synes fifa og slike spill burde fått fingen ut ! Ja enig, fotball spill er virkelig spill hvor man ikke blir forstyrret av musikk i bakgrunnen Endret 10. februar 2009 av Memoen Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Killzone 2 multiplayer vil støtte in-game musikk, og jeg tror Motorstorm: Pacific Rift støtter det også, jeg tror flere sony eksklusive spill vil støtte in-game musikk, du vil nok se det i flere spill i framtiden. Warhawk og Burnout har og Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 synest bejeweled2 burde støtte det.. ingame-musikken går meg på nervene når dama spiller Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Vennligst gjør førstepost og emnetittel mer beskrivende for trådens innhold, så slipper folk å være i besittelse av rosettasteinen for å kunne legge igjen et fornuftig svar Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Og WipEout HD har. Det er faktisk det eneste spillet jeg bruker denne funksjonen på. I nesten alle andre spill føler jeg at musikken forstyrrer. Og det gjelder ofte originalmusikken også. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 For få spill som støtter dette ja. Burde vært sluppet en patch til alle nyere spill etter at denne funksjonen ble lagt til. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 PixelJunk spillene har vel mulighet til det. Ellers er jeg også interessert i screengrab og YouTube greier (PixelJunk-spillene har vel YouTube-support) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 In-game musikk er i alt for lite spill ja! Men tipper det kommer hovedsakelig i ps3 ekslusive, f.eks Uncharted 2, men er jo litt dumt også på en måtte, lyden er jo viktig i noen spill... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ble litt skuffet når LBP ikke haddet det. Ikke det at musikken i LBP e dårlig, men så av en eller annen grunn på det som en selfølge at LBP hadde støtte for det. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ble litt skuffet når LBP ikke haddet det. Ikke det at musikken i LBP e dårlig, men så av en eller annen grunn på det som en selfølge at LBP hadde støtte for det. Det trudde jeg også før det kom, det burde absolutt kommet en patch til det spillet som gir den muligheten. Siden det hadde passet så godt til akkurat det spillet :rolleyes: Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 skulle ønske du kunne spille din egen musikk i bakgrunnen når man spiller Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hvem er det som vil spille med musikk i bakgrunnen! Ikke jeg hvertfall, men hvis du vil det så skru av lyden på tv og skru på CD-spilleren. Fungerer for mange det. Endret 11. februar 2009 av Henry Lenke til kommentar
JanF Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 skulle ønske du kunne spille din egen musikk i bakgrunnen når man spiller Enig, sånn som funka på alle spill Lenke til kommentar
jachbi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Håper virkelig dette kommer til flere spill i fremtiden, en funksjon jeg virkelig savner. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvem er det som vil spille med musikk i bakgrunnen! Ikke jeg hvertfall, men hvis du vil det så skru av lyden på tv og skru på CD-spilleren. Fungerer for mange det. Mye bedre denne måten hvis man vil ha det i bakgrunnen ja. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er ikke dette en funksjon som Sony kan legge inn i PS3, ikke i spillene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå