cavumo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Og derfor, skal jeg aldri ha tv. Skal gjøre alt jeg kan for å ikke måtte ha noen form for antenne/kabel/rikstv/parabol i mine fremtidige hjem, og heller la alt gå på datamonitorer via streaming. Billigere, og et stort f*ck off til tv-selskapene som skal ha spenn enten vi bruker deres tjenester eller ikke. Det er rett og slett latterlig! Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Synes NRK er latterlig triste saker. TV Norge og TV2 klarer da fint å overleve på reklame, noe NRK også kunne gjort. NRK kunne sikkert også overlevd på reklame ja, men ønsker vi virkelig at kanalene våre skal være 100% reklamefinansierte? Personlig synes jeg NRK er gode på å lage programmer for forskjellige målgrupper. I tillegg sender de Nytt på Nytt Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Uff a meg er like truffet her som mange andre. Har selv en HD TV jeg kjøpte til kun 360 spilling... Er ikke i rom med mulighet til tv kanaler engang men må betale den (unnskyld ordet) rævpulte nyreglefsende fitte regninga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå