Joachim_F Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Likte du Painkiller? Da bør du teste NecroVision. Les mer Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 høres ganske morsomt ut, skal lastes ned så snart eg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 "Maximum number of clients ladida." Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Høres litt kult ut, aldri hørt om det før. Skal skjekke det ut... Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen som vet når selve spillet kommet ? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Zombier, vampyrer og demoner! Men vi får se, løp og skyt er gått litt ut på dato. Lenke til kommentar
Informanten Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Regner med dette spillet ikke har noe med norske filmen Dø snø? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kult! Hvis dette blir like bra som Painkiller blir det et kjøp på meg! Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ah! Elsker hjernedøde shooters. Særlig hvis de ikke gidder å prøve å ha en story (som uansett suger) og bare smeller på med plaffeaction. Men akk akk, hvorfor ikke til Xbox ? Pc'en min suger. Lenke til kommentar
Terje_P Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) http://www.gamershell.com/download_39132.shtml Gamershell http://www.atomicgamer.com/file.php?id=74699 AtomicGamer http://www.strategyinformer.com/pc/necrovi...demo/29536.html StrategyInformer http://files.filefront.com/Necrovision+Eng...;/fileinfo.html Filefront http://www.ag.ru/files/demos/necrovision/32063#mirrora Ag.ru Flere steder å laste det ned på Endret 10. februar 2009 av Terje_P Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Lastet det ned fra filefront tidligere i dag, og ble ikke akkurat kjempeimponert. Bedre enn Painkiller, for all del (som var trøstesløst kjedelig), men neppe noe jeg kommer til å bruke tid eller penger på. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Som tidligere nevnt - noen som vet release dato pc? Kunne ikke finne noe paa hjemmesiden Minner foroevrig litt om Return to Castle Wolfenstein i setup (som vel kom ut for ca 20 aar siden) Merk jeg har ikke proevd demoen - enda Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Stor og fin demo Skal laste den ned når jeg kommer hjem, ser morsomt ut dette. Painkiller var helt ok, Left 4 Dead var veldig bra... så forhåpningene er høye. Elsker spill hvor man bare splatter horder av zombier og dritt! Nesumar Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Denne demoen må prøves. Painkiller og Battle out of Hell er knallbra. Håper de har med noen av de gigantiske og fantastiske bossene som er med i Painkiller. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skikkelig slakte fest det her! Synes demoen var artig.. Spillet kan bestilles hos Play.com for £17.99 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skikkelig slakte fest det her! Synes demoen var artig.. Spillet kan bestilles hos Play.com for £17.99 Det der var Cryostasis det. Men det var en fin pris på det, koster jo over 300,- andre steder. Håper det kommer en demo av det også. Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skikkelig slakte fest det her! Synes demoen var artig.. Spillet kan bestilles hos Play.com for £17.99 Det der var Cryostasis det. Men det var en fin pris på det, koster jo over 300,- andre steder. Håper det kommer en demo av det også. Han quotet vel litt feil, de har det faktisk. Takk for tipset _LarZen_, bestilte det nå. Lenke til kommentar
Fishermang Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Som tidligere nevnt - noen som vet release dato pc? Kunne ikke finne noe paa hjemmesidenMinner foroevrig litt om Return to Castle Wolfenstein i setup (som vel kom ut for ca 20 aar siden) Merk jeg har ikke proevd demoen - enda Stod 20 Februar på hjemmesida. Jeg har prøvd demoen, var veldig kult. Ser kjempebra ut, elsker old school fps som dette. Men loading times var ikke bra.. Tar 2-3 minutter å loade første gangen, så 1 minutt hvis du skal quickloade. Enda verre enn Painkiller.. Hvis dem ikke fikser på dette, mister de en del spillere :/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skikkelig slakte fest det her! Synes demoen var artig.. Spillet kan bestilles hos Play.com for £17.99 Det der var Cryostasis det. Men det var en fin pris på det, koster jo over 300,- andre steder. Håper det kommer en demo av det også. Han quotet vel litt feil, de har det faktisk. Takk for tipset _LarZen_, bestilte det nå. Ojda..hehe. Kikk litt fort i svingene der gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå