Joachim_F Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Etter en lang pause vender Gobliiins-serien tilbake til butikkene. Les mer Lenke til kommentar
romanc Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg hadde veldig sans for de første i serien, særlig nr to, gobliins. Dersom de klarer å beholde humoren kan dette bli gøy. Jeg kan ikke fransk, men skjønte ihvertfall at det sto 3D, hvilket kanskje gjør meg litt skeptisk... Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Oooh, nice! Husker godt for maange år siden min mor ropte ned og spurte hva jeg lo/gren av. Lenke til kommentar
zyph Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fantastisk! Husker jeg spilte enern (eller var det toern) flittig på Amigaen. Utrolig utfordrende spill for en syvåring, men gud så gøy det var! Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hugsar eg aldri kom meg lengre enn dei første skjermane på nokon av dei originale spela, har alltid vore litt dårlig i peik og klikk-spel. Synast grafikken såg litt merkelig ut i det her, ville heller hatt god 2d-grafikk enn det her viss det ser ser så rart ut som på bileta. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Minner meg litt om Lost Vikings av Blizzard, hvor hver viking har en spesialevne som de må bruke sammen for å løse oppgaver. Vi får se Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gobliiins2 som jeg vel spilte en gang rundt 1993 var ganske så artig. Husker det var ganske sprø og intrikate løsninger på problemene. Noen som har peiling på hvilke platformer dette spillet blir lansert på? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gobliiins2 som jeg vel spilte en gang rundt 1993 var ganske så artig. Husker det var ganske sprø og intrikate løsninger på problemene. Noen som har peiling på hvilke platformer dette spillet blir lansert på? Kan ikke fransk men dette var ikke så vanskelig å forstå http://www.gobliiins4.com/description.htm Plate forme : PC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har fulgt med på Gobliiins 4 siden de har vært "i utvikling" siden tidlig 2007. Bra de endelig har fått en utgiver. Her er forresten en trailer fra gameplayet. Det blir unektelig bra sålenge de har Pierre Gilhodes med. Nummer tre i serien, Goblins 3: Quest står tilbake som en av mine absolutte DOS-favoritter -noensinne-. Les forøvrig TDS sine omtaler av Gobliiins, Gobliins 2: The Prince Buffoon og Goblins 3: Quest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå