Gå til innhold

Flaue momenter i spill


Anbefalte innlegg

Vel det finnes en del momenter i spill der en helst ikke vil at noen andre skal se hva du spiller. Jeg fikk et slikt moment da jeg satt å spillte FFX, og morra mi kom inn og endte opp med å se på litt, sier bare en setning jeg.. "HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA !"

Endret av Statuen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974asdfnb

Da søstra mi skulle prøve Splinter Cell: Chaos Theory :D

Hun var livredd for å dø, og gikk nesten i fosterstilling på gulvet da hun ble oppdaget og de begynte å skyte på henne xD

Lenke til kommentar
Vel det finnes en del momenter i spill der en helst ikke vil at noen andre skal se hva du spiller. Jeg fikk et slikt moment da jeg satt å spillte FFX, og morra mi kom inn og endte opp med å se på litt, sier bare en setning jeg.. "HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA !"

 

Care to elaborate?

For oss som ikke kjenner FFX spesielt godt kunne det vært en fordel om du forklarer dette litt mer ;)

Lenke til kommentar
Vel det finnes en del momenter i spill der en helst ikke vil at noen andre skal se hva du spiller. Jeg fikk et slikt moment da jeg satt å spillte FFX, og morra mi kom inn og endte opp med å se på litt, sier bare en setning jeg.. "HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA !"

 

Ugh, den scenen er kanskje den falueste i spill historien.

Lenke til kommentar

Når eg var ein litt "mindre" gutt, sat eg og spelte Dead or Alive (Japansk slostespel). Heilt ut av det blå ville mora mi plutseleg "bonde" og sat seg ned og spelte Dead or Alive med meg... oO

 

Eg veit ikkje kva dykk hadde synest om mor dykkar hadde sete seg ned og spelt eit japansk slostespel med lettkledde damer med megaboobs, men eg synest at det var litt rart, iallefall ettersom eg gjekk på ungdomsskulen der det er ein fase at ein er ganske flau av foreldra sine.

 

PS: Eg banka dritten ut av ho xD

Lenke til kommentar

Vi må tilbake til det tidlige 2000-tallet, hvor jeg på den tid bodde hjemme på gutterommet over stua. I tillegg til å være nordlending har jeg enda en funksjonsfeil, nettopp kjeften min (noen sier disse går hand i hand, jeg er ikke så sikker).

 

BF1942 og BFV var spillene det gikk i, og jeg var mildt sagt "entusiastisk" angående egen prestasjon og kampresultat. I tillegg til bass så kom det både titt og ofte bannestrofer som kunne fått enhver kristen misjonær til å krype tilbake til "kvar ingen sku tru, nokon kunne bu".

 

Så var det da den gangen hvor klanen min hadde ett oppgjør med en annen klan hvor en kompis av meg spilte. Mye harselering mellom oss på den tiden, og det har vel ikke akkurat blitt bedre med årene. Uansett så var kjeften min godt i gang fra første skudd, og rimelig nøyaktig halvveis fikk jeg besøk av min far:

 

"En ting e no at du bråke som ett helvette før oss under, men no kom nettopp naboan og sa at dæm ringe snuten om d ikje blir stilt snart"

 

Mye ugleseing de neste dagene..

(Vant kampen, in your face BsE)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Trenger faktisk ikkje går lenger tilbake enn sommeren i fjor faktisk...

 

Det hadde seg slik at eg og noen kompiser var besatt av BF: Bad Company online i de tider, og med annleget relativt høgt samt vel mye engasjement låg det duket for mye bannskap. Legg til ein meget uebehagelig varme og alle vinduer i huset på vidt gap og naboer som gjerne skulle kose seg i hagen sin i disse varme sommertider!

 

Fikk seinere vite fra foreldrene mine (som hadde pratet med naboene) at det hadde vert ein slik bannskap og skriking at de rett og slett måtte sette seg inn igjen. Kan ikkje akkurat si eg var stolt av å vise meg i nabolaget ukene etter :blush:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

vel de var mye ugly her :) for en stund siden spilte jeg FEAR med headsett og så plutselig kom det en død fyr gjenom et vindu og jeg brukte opp 2 magasin + et maskin gever før jeg fikk trykket på pause. Etter på pustet jeg som en maraton løper etter 20 mil og var skjelven i en dag. Men kompisen min skvatt og uten lyd :)

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...