Partyfillip Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tittelen sier vel det meste, men jeg skal kjøpe meg et bilspill, og synes det er vanskelig å velge et ifra bilspill-jungelen som er ute på markedet! Noen bra erfaringer? Hva kan anbefales? Lenke til kommentar
Forked Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Personlig digger jeg Burnout Revenge. Jeg synes ikke det de gjorde i Burnout Paradise var spesielt bra, men jeg har ikke prøvd det med februarpatchen som visstnok skal legge til en funksjon jeg virkelig savnet. Nemlig "Retry" om man feiler et løp. (Jeg tror i det minste de har lagt til det nå.) Før måtte man kjøre gjennom hele byen for å komme tilbake og prøve samme løpet på nytt. Det hele spørs vel litt hvordan spill du er ute etter. Noe passe realistisk eller noe som tar helt av. :-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Forza er bra. Eg likte også PGR4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Colin McRae DiRT for rally, Racedriver GRiD for racing og Forza 2 for simulering. Det er det beste jeg kom på. Lenke til kommentar
Partyfillip Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Kjappe og bra svar! Skal ta en titt på det dere har anbefalt takker og bukker! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 We are lurkers, we are posters, we are Gamers, Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Test Drive Unlimited er kanskje mitt favorittspill på konsollen, uansett kategori. Jeg skjønner ikke helt suksessen til Forza 2 forresten... jeg synes det er drittkjedelig bortsett fra det utrolige bilutvalget. Edit: Dirt er gøy ja, særlig hvis du spiller rally-brettene med MS-ratt. Endret 10. februar 2009 av Khogn Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Forza 2 annbefales glatt, en bedre simulator skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Test Drive Unlimited er uten tvil spillet jeg har hatt mest glede av. Kjempestor øy, massevis av bilder og den rene gleden med å bare cruise rundt er uslåelig! Forza 2, DiRT og GRID kommer ikke langt etter, men ikke like gøy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 We are lurkers, we are posters, we are Gamers, And we are the spammers! Hvis du er interrisert i firehjulingar og lignande, er sikkert Pure noko for deg. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Forza 2, TDU og DIRT er gode spill. Du kan jo også ta en titt på Race Drive Pro som skal komme snart. Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 DiRT er det beste rallyspillet jeg har spilt, GRiD er det beste racingspillet jeg har spilt. Codemasters har vært fantastisk gode på denne typen spill helt siden det første Colin McRae-spillet i serien, og nå har de fått sving på menyoppsett og brukervennlighet i tillegg. Gå for en av disse, så har du en sikker vinner. Personlig heller jeg mest mot DiRT. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Racedriver GRID,en perle. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Forza 2 er det beste bilspillet jeg har spilt på Xbox 360. Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Eg vil anbefale Pgr 3. Et utmerket bilspill som er en kryssning mellom simulator og arcade. koster dessuten bare 134kr på absoluttspill.no Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det skal sier her at Forza 2 er skikkelig simulator, mens GRID, DIRT, PGR, TDU og Burnout er arkadespill (når det gjelder fysikken i spillet, ikke nødvendigvis innholdet) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Burnout Paradise & GRID. Lenke til kommentar
nems Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 DiRT er det beste rallyspillet jeg har spilt, GRiD er det beste racingspillet jeg har spilt. Codemasters har vært fantastisk gode på denne typen spill helt siden det første Colin McRae-spillet i serien, og nå har de fått sving på menyoppsett og brukervennlighet i tillegg. Gå for en av disse, så har du en sikker vinner. Personlig heller jeg mest mot DiRT. Sammenligne DiRT med de tidligere Colin Mcrae spillene synes jeg er helt feil. DiRT har ingen realisme, AIen er tafatt og det føles som du kjører i sahara hele tiden. De eldre Colin Mcrae spillene var overlegne i forhold. Jeg synes selv Codemasters har driti på leggen med de spillene, MEN de er gode i den sjangeren de hører hjemme i, som er ren Arcade. Når det er sagt vil jeg rose Grid siden det faktisk var ganske bra, så lenge man ikke forventer realisme i det hele tatt. Pure er også et godt eksempel på arcade, bortsett fra at det faktisk ikke var noe bra (i mine øyne). Forza2 har fått mye ros fordi det er det eneste spillet til 360 med den grad av realisme som Forza2 har. TDU er nok andre plassen, men her er det en salig blanding (er forøvrig det spillet jeg har spillt mest av de bilspillene). Og før du presser reply for å komme til motangrep, merk at det jeg har sagt er min mening (bortsett fra DiRT som suger overall:P ) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Dirt er jo et bra rallyspill, men når codemasters ikke var villig til å fikse bremsene som virker helt utrolig, fantastisk, overnaturlig bra så blir det lissom ikke noe gøy å spille. Verdens dårligste rally spill må være Sega Rally, hoho. bare å lukke øynene å gi full gass så kom man til mål........ Endret 10. februar 2009 av 530xd Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fuel ser ganske lovende ut, tror det skulle komme rundt mai tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå