Statuen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Syntes vi burde ha en "anbefal 3 DS spill" tråd. Som nåværende DS eiere eller kommende DS eiere kan sjekke innom for inspirasjon om hvilket spill de skal gå for i det store DS biblioteket. Personlig starter jeg med min egen personlige favoritt dum dumm dumm The World Ends With you Glimrende historie, og karakter design i ekte Nomura stil (Kingdom Hearts, Final Fantasy). Det mest revolusjonerende battle gameplayet som er til DSen og nydelig musikk. Videre er New super mario bros et glimrende valg Trengs det egentlig forklaring? Glimrende annmeldelser og Mario generelt slår sjeldent feil Sist vil jeg nevne Ace Attorney: Phoenix Wright Rett og slett genial spillserie. Du spiller som Phoenix Wright, en nykommende advokat som får en rekke interesante saker å fundere over. Humoren er genial og musikken er nydelig. Jeg personlig elsker bare måten spillet blir spillt på og det er uten tvil noe som bare må prøves. Det er veeeldig mye tekst som fort kan være negativt for mange. Vel nok om mine favoritter hva med deres? Endret 10. februar 2009 av Statuen Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 The Legend of Zelda: Phantom Hourglass New Super Mario Bros Super Mario 64 DS Kan nevne mange flere, men dette er vel de tre jeg har spilt mest. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 1. Hotel Dusk: Room 215 2. New Super Mario Bros 3. Legend of Zelda: Phantom Hourglass 4. Professor Layton and the Curious Village 5. Another Code: Two Memories 6. Mario & Luigi: Partners in Time 7. Super Mario 64 Det er de beste ute på DS synes jeg Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har også Hotel dusk: room 215... har enda ikke spillt det da.. Må muligens ta meg tid til det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du bør teste det ut ja. Er etter min mening det beste DS-spillet som er ute. Men det er veldig mye text og lesing pga historien, nesten som en bok. Men det vet du vel gjerne Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har bare to spill: - New Super Mario Bros - Legend of Zelda: Phantom Hourglass og begge de er jeg veldig fornøyd med! nAz-guL : Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Du bør teste det ut ja. Er etter min mening det beste DS-spillet som er ute. Men det er veldig mye text og lesing pga historien, nesten som en bok. Men det vet du vel gjerne Har spillt gjennom alle Ace Attorney spillene så ... vell lesingen skal vel gå greit Jeg har lenge planlagt å spille det men... har bare ikke satt meg ned rett og slett.. Advance Wars Dual strike bør vel kanskje også nevnes i tråden... Glimrende Strategi spill til DSen! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 - Pokémon Pearl - Mario Party DS - Super Mario 64 DS Kan ambefale disse spillene sterkt! Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Er mario party så bra? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 1. Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Strålende kontrollsystem, fin grafikk og det gode gamle gameplayet. Jeg likte faktisk de hyppige besøkene til hovedtempelet. 2. Mario Kart DS Det MK-spillet som har imponert meg mest. Jeg tør ikke engang tenke på hvor mange timer jeg har brukt på å få tre stjerner i mission mode og grand prix, slå alle time trial rekordene og å spille mot andre online. 3. New Super Mario Bros Mario tilbake i 2D. Enough said. Fantastiske spill alle sammen. Jeg føler dog at en topp 3 liste blir litt feil da Nintendo som oftest vil ta opp alle plassene. Jeg må også nevne Castlevania: Dawn of Sorrow, Castlevania: Portrait of ruin og Ninja Gaiden Dragon Sword. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er Final Fantasy spillene noe bra? Eventuelt vilket er best? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 1:dragon quest 3 2: castlevania order of ecclesia 3: phoenix wright: ace attorney Lenke til kommentar
Recoiled Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 1. Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the rift. 2. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass for DS 2. Castlevania: Dawn of Sorrow Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå spiller jeg bare DS i feriene, da det er lillebror som eier den. Men uansett vil jeg anbefale: 1. Professor Layton and the Curious Village Gåteløsning i en britisk landsby, med herlig dialog og aksenter. Utrolig engasjerende med slike småspill der man må tenke. i tillegg: 2. Legend of Zelda: Phantom Hourglass. 3. New Super Mario Bros Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Er Final Fantasy spillene noe bra? Eventuelt vilket er best? Nå tar jeg for meg Final Fantasy III og IV, siden det er dem jeg har spillt til DS. Begge er veldig gode, men IV er uten tvil bedre på nesten alle områder enn III. Bedre historie, Gameplayet er generlt forbedret men job systemet til III er mer interesant, vel generelt er spillet bedre. Det sier også annmelderene. Men visst en er ute etter et mer nyskapende JRPG sier jeg The World Ends With You, fortsatt et av mine favoritt spill noengang. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) -Chrono Trigger, uten tvil et herlig spill som alle final fantasy/Square fans samt alle som eier en DS må få med seg;) -New Super Mario Bros -Final Fantasy III og IV Endret 22. februar 2009 av Steinegal Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) 1. Chrono Trigger er et fantastisk DS spill og anbefales sterkt 2. Legend of Zelda: Phantom Hourglass 3. Super Mario 64 Endret 23. februar 2009 av Monge Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ser de fleste favorittene allerede er nevnt, men jeg vil legge til Etrian Odyssey, en heller ukjent perle i DSens spillbibliotek. Kort sagt så er det et turbasert RPG av den gamle skolen, hvor man velger forskjellige characters som danner en gruppe. Man starter i byen hele spillet sentreres rundt, og drar deretter ut i skogen for å samle XP/ løse quests og missions som man får etterhvert som man kommer seg videre. Er man glad i gode gamle spill som f.eks. Wizardry, er det ikke noe å tvile på. Har man ikke noe forhold til denne type spill(dungeon crawlers), er det slett ikke umulig at dette spillet er den perfekte inngangsportal. "Minus" for at det er et ganske langtekkelig spill(tipper jeg har lagt ned minst 100 timer i dette spillet), samt at det er vanskelig, to ting som ofte skremmer bort dagens gamergenerasjon. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Etrian Odyssey har jeg faktisk sett en stund på men har nok ikke prøvd det enda. Chrono Trigger derimot kan jeg ikke fatte jeg glemte å nevne. Importerte den amerikanske versjonen og må si jeg storkoste meg med den pærlen av ett spill. CT anbefales til alle JRPG fans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå