Gå til innhold

HAWX med demo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

H.A.W.X. to be bundled with flight stick

Speaking on the game's official forum, a Ubisoft representative has revealed that Tom Clancy's H.A.W.X. will be bundled with additional hardware at launch.

When asked whether Ubisoft were going to release a flight stick package for the upcoming flight sim, a spokesperson for the company replied:

"H.A.W.X will have both hardware and software bundles at launch. We will reveal more information about this at a later date."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Moro å spille, men klarte å låse kameraet utenfor flyet under tutorialen, og det ble litt kjedelig etterhvert. Skal teste mer imorra! :)

det skulle være slik, det er vist sånn assistance off opplegg. søppel synes jeg det var. ace combat er mye bedre!

Lenke til kommentar
Gleder meg, ja! Ace Combat 6 er flott men vel litt for mye "japansk-preget" for min smak.

Dette er Tom Clancy, altså veldig amerikansk-preget ;)

Slikt jeg har forstått det er spillet utviklet av mine kjære landsmenn. Det er altså fransk ;) Fyren som presenterte spillet i en video hadde i hvert fall tidenes kraftigste fransk aksent.

Men når jeg slår opp HAWX på wikipedia står det "Ubi Soft Romania" så jeg konkluderer at det er litt av hvert i utviklingsteamet...

Lenke til kommentar
Blir vel ny pc naar dette kommer ^^

Sist jeg kjopte ny maskin var for aa spille Lock On, og det er jo fem aar siden til hosten. Lock On ser jo forresten fremdeles ganske bra ut, selv med en del aar pa ryggen!

Hvis du liker Lock On og mener at det er flyspill kommer dette til å suge lut.

Uff, hater Arkade flyspill.. For de som liker realisme.. Skaff deg Lock On + Flaming Cliffs Expansion. Så går du inn på 169th Panthers serveren og prøv deg på andre folk som spiller.. Det er et jevla bra spill.. Veldig vansklig men gøy når du får det til :p Veldig realistisk..

Enig. Eagle Dynamics er forresten ferdig Med DCS (Digital Combat Simulator): Black Shark. Det er Eagle Dynamics nye simulatorserie. Den begynner med KA-50 Black Shark, men flere fly kommer etter hvert.

http://www.digitalcombatsimulator.com/

Videre er det sjanseløst at Hawx får bære Tom Clancy's tittelen. Tom Clancy står for god histore, realisme og seriøse greier. At en arkadeflyer får tittelen sier hvor lite slike "merkenavn" egentlig betyr. Og den grunn er ene og alene nok til at jeg ikke skal kjøpe dette spillet, i tillegg til at jeg tror det kommer til å suge.

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar
Tom Clancy står for god histore, realisme og seriøse greier.

Hmm... jeg er litt uenig her. Jeg vet ikke om du sikter kun til spill eller også til romaner og filmatiseringer av disse, men Clancy er kjent for å komme med scenarii fulle av klisjéer, enkle snarveier og overdramatisering av virkeligheten selv om de funker for alle del i Hollywood-sammenheng. Jeg er selv en fan av det meste som stemples "Clancy" men at de første Rainbow Six og Ghost Recon satset mye på realisme og planlegging betyr ikke at alt Clancy skal være über-ekte. Bare se de nyeste Rainbow Six og EndWar. Uansett, I love Clancy :)

Ellers ja, selvsagt er ikke HAWX en flysimulator... Det er tross alt et konsollspill og kan derfor ikke sammenlignes med mer avanserte flyspill som Lock-On og FSX. Det er lite realistisk å håpe å finne en simulator på konsoll.

Lenke til kommentar
Det er synd det ikke finnes en simulator til konsoll enda, kunne godt tenkt meg FSX med en fin flightstick.

Skal du en skikkelig simulator trenger du i tillegg et tastatur, eller en eller annen hardware som har mange taster. Men ja... stor skjerm og hjemmekinoanlegg er egentlig bedre egnet til simulator.

Lenke til kommentar
Tom Clancy står for god histore, realisme og seriøse greier.

Hmm... jeg er litt uenig her. Jeg vet ikke om du sikter kun til spill eller også til romaner og filmatiseringer av disse, men Clancy er kjent for å komme med scenarii fulle av klisjéer, enkle snarveier og overdramatisering av virkeligheten selv om de funker for alle del i Hollywood-sammenheng. Jeg er selv en fan av det meste som stemples "Clancy" men at de første Rainbow Six og Ghost Recon satset mye på realisme og planlegging betyr ikke at alt Clancy skal være über-ekte. Bare se de nyeste Rainbow Six og EndWar. Uansett, I love Clancy :)

Ellers ja, selvsagt er ikke HAWX en flysimulator... Det er tross alt et konsollspill og kan derfor ikke sammenlignes med mer avanserte flyspill som Lock-On og FSX. Det er lite realistisk å håpe å finne en simulator på konsoll.

Vell, jeg sikter til det navnet betyr for meg, kanskje litt ekstra spesielt i og med at jeg har lest det meste han har skrevet. En historie trenger visse elementer som skal være der, men det han har skrevet inneholder ikke mange enkle snarveier og overdramatiseringer, selv om det er noen klisjéer som man nesten ikke kommer utenfor. Dette er tross alt ikke en gjennspeiling av virkeligheten 100%, men det er troverdig. Faktisk så troverdig og detaljert at Clancy etter sigende fikk besøk av noen venner fra Langly. Bokserien anbefales forresten på det sterkeste. Filmatiseringen av disse kan jo saktens diskuteres.

Rainbow Six spillet var jo løst basert på boka med samme navn, eller i allefall spesialstyrken i boka, og det var på den tiden en stor grad av realisme i spillet. Dette fulgte også med i de neste Clansytitlene og Ghost Recon. Disse spillene var jo tildels nisjetitler i starten, men etterhvert som populæriteten økte ble actionpreget mere gjeldende. Dette har utviket seg fram til de siste action/arkade titlene vi har i dag. Jeg sier ikke at dette er dårlige spill, men for meg representerer de ikke det navnet Tom Clancy står for. Og Tom Clancy navnet i spillsammenheng har ikke lenger noe med Clancy å gjøre lenger da det er kjøpt opp og det kan i realiteten klistres på et hvilket som helst spill.

Grunnen til at jeg sammenligner med Lock-On og andre simmulatorer var at noen skrev at de gledet seg til Hawx og at de likte Lock-On så godt. Ikke urimelig å påpeke at dette er noe helt annet da, og heller vise til mere aktuelle titler.

Lenke til kommentar
Det er synd det ikke finnes en simulator til konsoll enda, kunne godt tenkt meg FSX med en fin flightstick.

Skal du en skikkelig simulator trenger du i tillegg et tastatur, eller en eller annen hardware som har mange taster. Men ja... stor skjerm og hjemmekinoanlegg er egentlig bedre egnet til simulator.

Tastatur støttes jo på 360 og PS3, så det burde vel ikke nært noe stort problem.

Men jeg tviler på at det kommer til å skje, simulator på konsoll vil nok ikke selge like bra som arkade-spill. Trist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...