Statuen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Begynnte for noen dager siden å spille denne serien igjen. Det er jo helt fantastisk! Fortjener uten tvil alle prisene for beste DS spill det fikk rundt omkring (IGN, Gamespot osv). Jeg hvet ikke engang hvor jeg skal begynne. Musikken var i begynnelsen tåpelig men etter 1 time ble jeg helt frelst av den japanske rock-poppen, og slossingen... Det finnest ikke engang ord som beskriver dybden og den avhengighetsdannede "eiginga". Karakterene er uten tvil også et mega pluss i margen. Med karakterer som Sho minamimoto, Yoshua og Sanae Hanekoma sitter du bare og smiler for de er så ufattelig tøffe. Jeg har omtrent ingen negative ting å si om dette spillet, utenom at Neku muligens er litt vel anti sosial i begynnelsen. Heldigvis utvikler han seg og forandrer seg. Det er også mulig bruken av amnesia er litt vel overused, ihvertfall fra Square sin side.. Durr hurr. Uansett så syntes jeg dette spillet fortjener en egen tråd fordi det rett og slett er helt fantastisk! Beste DS spillet til nå uten tvil! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har ikke spillet, men er nysgjerrig. Virker som et elsk/hat spill siden flere sier det er dårligere også. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Har ikke spillet, men er nysgjerrig. Virker som et elsk/hat spill siden flere sier det er dårligere også. Det høres riktig ut ja, men slik er det med de fleste rollespill egentlig. Mange syntes vel også designet på spillet er litt vell... Japansk? Jeg sier uansett at hviss en liker Kingdom Hearts eller Final Fantasy MÅ dette spillet prøves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå