Gå til innhold

Endre metode for autologin?

Anbefalte innlegg

Dette er anbefalt å ha på av IPB utviklerne selv og slår man det av gjør det forumet mer sårbart noe jeg tviler gamer.no vil :) Bruker IPB på sider jeg lager selv og sørger for at dette er påslått, selv om det koster enkelte brukere 2 sekund å logge inn hvis de nerder andre plasser. Jeg ser ikke helt problemet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er anbefalt å ha på av IPB utviklerne selv og slår man det av gjør det forumet mer sårbart noe jeg tviler gamer.no vil :) Bruker IPB på sider jeg lager selv og sørger for at dette er påslått, selv om det koster enkelte brukere 2 sekund å logge inn hvis de nerder andre plasser. Jeg ser ikke helt problemet :)

Vel, jeg synes det er et irritasjonsmoment. Dessuten sa TSP at han skrudde det av, og da er det merkelig at det ikke hjalp.

Kan ikke se at det er en stor sikkerhetsrissiko heller, da de som ikke logger seg av fra offentlige steder kan ha det så godt :p

Lenke til kommentar

Det må jo skyldes noe med cookies; enten bruk av sessions (regner med forumet ikke bruker sessions), eller cookies som har utløpsdato i fortid.

Nei, never mind: det er jo dette som har blitt fikset opp i.. Tenkte på autologin ved browser-restart jeg :p

Dere får søke gjennom koden, og se om det gjøres noen sjekk mot $_SERVER['REMOTE_ADDR'] noe sted.

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Opprett ny...