Avean Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dette er anbefalt å ha på av IPB utviklerne selv og slår man det av gjør det forumet mer sårbart noe jeg tviler gamer.no vil Bruker IPB på sider jeg lager selv og sørger for at dette er påslått, selv om det koster enkelte brukere 2 sekund å logge inn hvis de nerder andre plasser. Jeg ser ikke helt problemet Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Dette er anbefalt å ha på av IPB utviklerne selv og slår man det av gjør det forumet mer sårbart noe jeg tviler gamer.no vil Bruker IPB på sider jeg lager selv og sørger for at dette er påslått, selv om det koster enkelte brukere 2 sekund å logge inn hvis de nerder andre plasser. Jeg ser ikke helt problemet Vel, jeg synes det er et irritasjonsmoment. Dessuten sa TSP at han skrudde det av, og da er det merkelig at det ikke hjalp. Kan ikke se at det er en stor sikkerhetsrissiko heller, da de som ikke logger seg av fra offentlige steder kan ha det så godt Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hmm nå er problemet kommet tilbake for min del. Har gamer.no gjort om på ordningen igjen? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Metoden for innlogging er teoretisk sett endret, men det ser ikke ut til å ha noe å si praktisk. Vet ikke hva det skyldes, men skal undersøke det nærmere. Lenke til kommentar
qualbeen_InnleggNO Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Det må jo skyldes noe med cookies; enten bruk av sessions (regner med forumet ikke bruker sessions), eller cookies som har utløpsdato i fortid. Nei, never mind: det er jo dette som har blitt fikset opp i.. Tenkte på autologin ved browser-restart jeg Dere får søke gjennom koden, og se om det gjøres noen sjekk mot $_SERVER['REMOTE_ADDR'] noe sted. Endret 6. mars 2009 av qualbeen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg opplevde selv nå at jeg var logget inn på skolen selv om jeg ikke har vært her siden fredag. Har det ordnet seg for dere? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er inne på forumet kanskje hver tredje dag, fra tre forskjellige maskiner. Jeg må logge meg inn hver eneste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg